י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"לא האמנו שזה יגיע לכאן"

חשש בקהילה החרדית הנידחת: 3 חולי קורונה

בעיירה הנידחת פוסטוויל הממוקמת במדינת איווה בארה"ב, בה חיים כמה משפחות חרדיות המתפרנסות ממפעל השחיטה הכשרה הגדול בעולם, אובחנו ביממה האחרונה שלושה חולי קורונה והפאניקה בשיאה

חשש בקהילה החרדית הנידחת: 3 חולי קורונה
אוטמים שטח לבידוד. אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

פאניקה בקהילת השוחטים בעיירה פוסטוויל במדינת איווה בארה"ב, לאחר שביממה אובחנו שלושה חולי קורונה מבני הקהילה.

הקהילה הממוקמת בעירה הנידחת מונה משפחות בודדות, אשר מתפרנסות מהשחיטה במפעל הבשר הכשר הגדול בעולם Agriprocessors, שהיה בעברו בבעלות משפחת רובשקין המפורסמת. כאשר כיום היא בבעלותו של איש העסקים החרדי ר' הערשי פרידמן מקנדה, המוכר כ'מהדורת פריעדמאן' של ש"ס 'עוז והדר'.

אחד התושבים החרדים במקום אומר ל'בחדרי חרדים' בדאגה: "חששנו שזה יגיע אלינו אבל לא האמנו, שכן אנחנו נמצאים מבודדים בעיירה קטנה בקצה העולם. בימים האחרונים חזרה קבוצה מהקהילה לאחר שהות בניו יורק, חששנו שמא חלקם נושאים את הנגיף וביממה האחרונה עודכנו כי שלושה בני משפחה אובחנו כחולים בקורונה".

עוד הוא מספר כי שוררת פאניקה רבה בקרב בני הקהילה, שכן בני המשפחה הסתובבו בימים האחרונים ובפרט בימי הפורים בין המשפחות וקיים חשש רב שמנין המאובחנים כחולים בקורונה יעלה.

נציגים של משרד הבריאות שהגיעו לפוסטוויל, הורו שכל מי שבא במגע ישיר עם החולים לא יכול להגיע למפעל וחייב להיכנס מיידית לבידוד.

קורונה חולי קורונה פוסטוויל שחיטה כשרה בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד