ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הביטוח הדיגיטלי החדש של GO ביטוח

ענף הביטוח עובר בשנים האחרונות שינוי משמעותי חשוב, והופך להיות יותר ויותר דיגיטלי, יעיל וחדשני. כך, הביטוח הדיגיטלי של GO לרכב מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ, הוביל את המהפכה הדיגיטלית בתחום וסלל את הדרך להצטרפות שאר השחקנים בשוק המקומי

הביטוח הדיגיטלי החדש של GO ביטוח
GO הרבה יותר מביטוח צילום: יח"צ

ענף הביטוח עובר בשנים האחרונות שינוי משמעותי חשוב, והופך להיות יותר ויותר דיגיטלי, יעיל וחדשני. כך, הביטוח הדיגיטלי של GO לרכב מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ, הוביל את המהפכה הדיגיטלית בתחום וסלל את הדרך להצטרפות שאר השחקנים בשוק המקומי.

המדובר במוצר מהפכני, מתקדם ואיכותי, אשר מנגיש את הביטוח לכל אדם בציבור, מאפשר להפיק את פוליסת הביטוח המלאה בתוך דקות ספורות ומעניק שירות לקוחות דיגיטלי מקיף ומקצועי, הביטוח זמין במשך כל ימות השבוע 24 שעות ביממה. הודות למהפכה שחולל הביטוח הדיגיטלי של GO, כיום רכישת ביטוח רכב ו/או חידוש פוליסה קיימת הם תהליכים פשוטים, מהירים ולא יקרים, אותם יכול ציבור הצרכנים לבצע בזמנו הפנוי, בפלטפורמה דיגיטלית מלאה ונוחה לשימוש.

כל היתרונות של הביטוח הדיגיטלי GO לרכב

תהליך מהיר, פשוט ויעיל: אנו חיים כיום בעולם מהיר ודינמי, כאשר שגרת היומיום הלחוצה והאינטנסיבית כוללת דאגה לפרנסה, לבית, למשפחה ולילדים וכל דקה פנויה חשובה. לכן, רכישת ביטוח רכב דיגיטלי של GO, הנעשית בצורה יעילה, ברורה ונגישה, חוסכת בזמן יקר בהשקעת אנרגיה ומאמצים רבים רבים. הפלטפורמה הדיגיטלית ידידותית למשתמשים מכל חלקי האוכלוסייה, בכל הגילאים ומבטיחה שתהליך הרכישה יהפוך ממשימה מורכבת לדבר פשוט וקל לביצוע. כל מה שעליכם לעשות הוא לגלוש לאתר, להזין את הפרטים האישיים, לקבל הצעת מחיר, לשלם – ויש לכם ביטוח רכב ביד.

פוליסה ייחודית, מקיפה ומשתלמת: במסגרת ביטוח הרכב של GO נכללים שירותים הנחשבים בחברות אחרות לשירותים מורחבים, בהם הזמנת גרר וקבלת רכב חלופי למקום התאונה, באמצעות האפליקציה הייחודית. כמו כן, פוליסת ביטוח בגו מספקת מגוון כיסויים והרחבות, בהם שבר שמשות, פנסים ומראות, שירות פריצת רכב, אספקת דלק, החלפת גלגל, ביטוח הגנה משפטית, כיסוי עבור נהג זמני.

ביטוח בהתאמה אישית, תוך שקיפות מלאה והוגנות מרבית: פוליסת הביטוח מותאמת לצרכים האישיים הספציפיים והדרישות של כל לקוח ולקוח, כאשר כל התנאים, הפרטים והסעיפים הקטנים ברורים ומדויקים. בנוסף, ההתנהלות השוטפת נעשית בצורה דיגיטלית, מהירה ושקופה, הן בשירות השוטף והן במקרים של הגשת תביעות.

זמינות בכל שעות היממה: אנו מפעילים מענה אנושי מקצועי, אמין ומנוסה, הזמין ללקוחות 24/7 עבור שאלות, בעיות וטיפול בתביעות ומלווה אותם באופן אישי וצמוד לכל אורך הדרך. במסגרת תוכנית הפרסום והשיווק של הביטוח הדיגיטלי GO, העלתה לאחרונה הכשרה חברה לביטוח קמפיין פרסומי חדש, נרחב ומושקע, בו מככבות הדמויות מהסדרה "מייקל", תחת הסלוגן:   GO הרבה יותר מביטוח. ואכן, שירות הלקוחות לו זוכים המבוטחים הופך את תהליך הביטוח לפשוט, זמין ויעיל ביותר, כאשר ניתן להזמין אותו בתוך כמה דקות, מכל מקום בו הם נמצאים.

מחירים אטרקטיביים ללא תחרות: ברוב המקרים, העלות הכספית של ביטוח רכב היא גבוהה, מייקרת מאוד את הוצאות אחזקת הרכב השוטפות ומכבידה על ההתנהלות הכלכלית. אולם, הביטוח הדיגיטלי של הכשרה חברה לביטוח, מאפשרת לצמצם בעלויות כספיות עבור כוח אדם ועמלות ולהציע ביטוח דיגיטלי מתקדם במחירים ובתנאים הטובים ביותר.

ראש שקט ונקי מדאגות: אם בעבר, התעסקות השוטפת בביטוח הרכב והטיפול במקרים של תקלות, תאונות או תביעות משפטיות היו בגדר מטלה מסובכת, ארוכה ומתישה, היום הביטוח הדיגיטלי של גו, אתם כבר לא צריכים יותר לדאוג. שכן, בכל עת תוכלו להיעזר באפליקציה ייעודית, חדשנית ויעילה שתעניק לכם סיוע מקיף והוגן בזמן אמת במקרה של מעורבות בתאונה או כל בעיה אחרת שתתעורר. במקביל, ניתן לפנות בכל רגע נתון, למוקד התמיכה הטלפונית ולקבל מענה אנושי מנציג.

ביטוח הדירה הדיגיטלי של GO

הכשרה חברה לביטוח מאפשרת לכם לרכוש בכל עת ומכל מקום, פוליסת ביטוח לדירה בבניין או לבית פרטי, בהתאמה אישית לצרכים שלכם ובמחירים מצוינים. תהליך הרכישה הדיגיטלי פשוט וידידותי, הנכם יכולים לבחור בפוליסה מקיפה הכוללת ביטוח מבנה ותכולה, מבנה בלבד או תכולה בלבד. 

ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד