ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התכנית של כחול לבן

פורר יחליף את גפני בראשות ועדת הכספים

בכחול לבן מתכננים במרץ את השתלטותם על כנסת ישראל. בראש התוכנית עומדת הדחתו של יו"ר הכנסת והמודח החרדי הראשון יהיה יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני

פורר יחליף את גפני בראשות ועדת הכספים
עודד פורר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שעות ספורות קודם השבעת הכנסת, בכחול לבן מתכננים בימים הקרובים להשתלט על הכנסת על ידי הקמת מספר ועדות זמניות וכמובן בראש ההחלטות עומדת החלפתו של יו"ר הכנסת.

על פי התכנית המסתמנת, בכחול לבן יקימו שלוש ועדות מעבר לוועדות הזמניות הקבועות על פי החוק והם יתחלקו בין סיעות גוש השמאל - ערבים. המודח החרדי הראשון יהיה יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני.

על פי התכנית, בראשות הוועדה המסדרת יעמוד אבי ניסנקורן, ובראשות ועדת חוץ וביטחון יעמוד גבי אשכנזי, השינויים יהיו בראשות ועדת הכספים כשהשם החם לתפקיד הוא עודד פורר. בנוסף תוקם ועדת חינוך זמנית בראשות חה"כ ניצן הורביץ.

בכחול לבן יקימו עוד שתי ועדות חריגות: ועדת בריאות שתעסוק בנושא הקורונה שבראשה הייתה אמורה לעמוד חה"כ יעל גרמן שבינתיים הודיעה על פרישה וכן ועדה שתעסוק בנושא האלימות בחברה הערבית שבראשה יעמוד נציג הרשימה המשותפת.

לא בטוח האם התכנית תצליח, ומאחורי הקלעים מתקיימים דיונים על אחדות. בפעם הקודמת חילקו את הוועדות בין הליכוד לכחול לבן, שבמסגרת ההסכם עמד בראש וועדת הכספים חה"כ משה גפני שבין היתר קיבל את התפקיד במסגרת דיל עם הרשימה המשותפת. כעת לא ברור האם הדיל רלוונטי, שכן קיים רוב לגוש השמאל - ערבים.

משה גפני עודד פורר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד