י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אירוע חריג

חולה קורונה שבר חלון ופרץ את הדלתות בחדרו

היום בשעות הצהריים אירע מקרה חריג בבית החולים וולפסון במהלכו חולה קורונה הפר את תנאי הבידוד שלו תוך שפעל באלימות ופרץ את דלתות החדר • "פשוט נשברתי, אני בן אדם נורמטיבי ושלושה ימים הייתי בתנאים קשים, בטינופת"

חולה קורונה שבר חלון ופרץ את הדלתות בחדרו
חלון זכוכית מנופץ צילום: unsplash

אירוע חריג: בשעות אחר הצהריים (שני), מטופל שחזר מסקי באוסטריה ואובחן כחולה קורונה, הפר את תנאי הבידוד שלו בבית החולים וולפסון. מדובר באדם השוהה בבית החולים מזה ארבעה ימים.

החולה שבר את החלון באלימות ופרץ את דלתות חדר הבידוד, זאת למרות מתן מעטפת תמיכה מקיפה והפצרות הצוותים שבהפרת צו הבידוד המטופל מסכן את בריאות הציבור.

לאחר הגעת כוח משטרתי ובסיוע צוותי בית החולים המסורים, המטופל הוחזר לחדרו ולאחר מכן הועבר למחלקת הבידוד שנפתחה בבית החולים.

"הצוות שלנו פועל 24 שעות ביממה למען בריאות הציבור באתגרים לא פשוטים, ומצפים מהציבור לשתף פעולה", נמסר מבית החולים. "אנחנו לא נאפשר כל הפרה שתסכן את הצוות שלנו או את החולים האחרים".

החולה שהפר את תנאי הבידוד מסר מצדו לורד פלמן בכאן 11: "פשוט נשברתי, אני בן אדם נורמטיבי ושלושה ימים הייתי בתנאים קשים, בלי יכולת לצאת מהחדר, בטינופת. ביקשתי לצאת לאשפוז ביתי כי אני גר לבד, עכשיו אני במחלקת קורונה והתנאים פה הרבה יותר טובים".

בידוד קורונה בית חולים וולפסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד