ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אברשה זועם

"הכלבים נובחים והשיירה עוברת": קורונה, פוליטיקה ושאר מרעין בישין

בטור דעה זועם במיוחד, יוצא אברשה למתקפה חריפה נגד כחול לבן וליברמן, שגם מגיפת הקורונה המשתוללת לא מונעת להמשיך לתקוף ולהצר את צעדיו של ראש הממשלה בינימין נתניהו • "כמו כלבים השוחרים לטרף! הגיע הזמן שתפנו את הכסאות שלכם. ביישתם את התומכים בכם. אות קלון מגיע לכם על פילוג ושיסוי" • טור דעה ///

"הכלבים נובחים והשיירה עוברת": קורונה, פוליטיקה ושאר מרעין בישין
גנץ וליברמן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

התקופה הזו תיזכר לדראון עולם, נגיף וירוס ששמו קורונה משתולל בכל העולם ולא פוסח על אף עם, ללא הבדל דת, גזע ומדינה, יחיד או רבים איש או אשה גדול או קטן. הנגיף הארור מפיל חללים - תרופה עדיין לא מצאו לו, כולי תקווה שיימצא וכמה שיותר מהר בעזרת היושב במרומים.

כאן במקום הכי קטן על הגלובוס, מדינה שהיא כמו נקודה שהעומד בראשה הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו המכהן בפועל! האיש לא עושה חשבון ואומר לעצמו אני בממשלת מעבר או כל תירוץ אחר. ראש הממשלה נרתם למשימה בכל התנופה, ימים ולילות ללא לאות, עמל וייגע. מדיר שינה מעיניו כדי למנוע את התפשטות המחלה. מתייעץ, בודק, מתעניין ונוקט בכל האמצעים הדרושים. גוזר על הציבור סוג של סגר אך נותן ביטחון מלא לדבריו. מקבל החלטות הרות גורל, שרק הוא ורק הוא היה יכול לקבל ובטח שלא אחד רופס מכחול לבן
ובוודאי שלא העומד בראשה, גנץ.

ראש הממשלה יוצא לציבור כל יום לעידכונים בביטחון משרה רוגע על עם ישראל ומייצר פתרונות יצירתיים בזמנים קשים לכלכלה ועסקים. כעת, שעת צרה היא ליעקב, לעם ישראל ולעולם כולו ובזמן שראש ממשלתנו מתעסק בדברים רציניים. הם, הצד שכנגד יושבים מנגד מבחינת "מנגד נגעי יעמודו" (תהילים לח' יב') גנץ וחבריו כמו נגע ומחלה מנסים להצר את צעדיו. אין לי אלא לומר לגנץ ולחבורתו, אתם יותר גרועים מהקורונה. חבורת רעים מרעים שרק להרע הם רוצים. לא טובת המדינה עומדת כאן, אלא טובתם. לא אחדות, אלא פילוג, לא אהבה כי אם שנאה שמעוורת ומעבירה אותם על דעתם.

במקום לתמוך הם הודפים, במקום להרים הם מפילים, במקום להאיר ליושבי המדינה הם מאפילים עליה.

אברשה אוחיון

וכמובן, איך לא, התקשורת שעוזרת להטות את הכף לטובתם כאילו שרה"מ נתניהו עושה ספינים לעצמו, כאילו הוא כופה סגר מדיני על התושבים, לטובתו. ואולי, כך הם רומזים וחלקם כותבים במפורש ללא שום בושה, מוציא מליונים מקופת המדינה לעצמו ולטובתו האישית.

הציבור לא מטומטם, אתם חבורת הזויים שהמצב במדינה מבחינתם גן משחקים. אבל אני חייב לציין שהרמה בגני הילדים קצת מעליכם.

תתבישו לכם כחול לבן, לא מספיק שאתם מובילים את המדינה הזו לאבדון  בחיבור שלכם עם הרשימה המשותפת ששותפיה הם שונאי ישראל אשר לא מאמינים במדינת ישראל, תומכי טרור מושבעים ומוצהרים בגלוי. אין יותר בושה מזה, אין יותר גרוע מזה..עד לאן תוביל אתכם השנאה???

כמו כלבים השוחרים לטרף! הגיע הזמן שתפנו את הכסאות שלכם. ביישתם את התומכים בכם. אות קלון מגיע לכם על פילוג ושיסוי.

הגדיל לעשות מר ליברמן ששיקר במצח נחושה. כל מה שפעם אמר והצהיר שקר. לא היה שקרן טוב יותר בתולדות הפוליטיקה כולה יותר מליברמן, מעניין מה האמת אצלו.

לסיום, כאן המקום לחזק את ידי ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו "אל תירא ואל תחת  ידיד ה' ישכון לבטח" כל אשר תעשה בעזרת ה' תצליח. אנחנו מאמינים בנאמר מי שמאמין לא מפחד. כי כלב נובח לא נושך - מקסימום כלבת והסגר..

מפלגת כחול לבן אביגדור ליברמן בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד