י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בהלת הקורונה

הוסר החשש בכנסת: הח"כים מורשים להמשיך בשיגרה

מוקדם יותר הערב דווח כי לאחר ששר מ'הליכוד' הגיע אמש למשכן הכנסת לטקס ההשבעה ונועד עם כמה חברי כנסת במזנון, למרות שבא במגע עם חשוד שנדבק בקורונה, שאומת הערב עם הגעת התוצאות החיוביות, יתכן והם יצטרכו להיכנס לבידוד, דובר הכנסת מרגיע כי משרד הבריאות אישר להם להמשיך בשיגרה

הוסר החשש בכנסת: הח"כים מורשים להמשיך בשיגרה
חיטוי הכנסת לקראת ההשבעה צילום: עדינה וולמן

צפירת הרגעה בכנסת: לאחר שמוקדם יותר דיווח עמית סגל ב'ערוץ 12', כי אדם שנפגש בשבוע שעבר עם כמה חברי כנסת, קיבל תשובה חיובית כי הוא נושא את נגיף הקורונה, ולכן יתכן שחברי הכנסת יאלצו להיכנס לבידוד ולא יוכלו לצאת בשבועיים הקרובים לפעילות, דבר הכנסת מרגיע ומעדכן כי הוסר החשש.

מדובר היה בשלושה ח"כים; השר צחי הנגבי מ'הליכוד', וחברי הכנסת רם בן ברק ואלון שוסטר מ'כחול לבן', שנפגשו לאסיפה בנושא החקלאות והיום התברר כי אחד מהנוכחים נבדק בנגיף הקורונה.השר הנגבי עם ח"כים במזנון אתמול.

יצוין כי למרות הוראות קצין הכנסת, השר הנגבי הופיע אתמול (שני) לטקס השבעת הח"כים בכנסת ואף נועד עם מספר חברי כנסת, כך למשל הוא נצפה במזנון הכנסת, משוחח עם חברי הכנסת יועז הנדל, צבי האוזר ויעקב אשר.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח מוקדם יותר היום כי חבר הכנסת יואב בן צור הציע לסגור את הכנסת עד להודעה חדשה מחשש שהנגיף יפרוץ גם בכנסת, כאשר לא ניתן יהיה להגן את עובדי הכנסת ועל חברי הכנסת ובעקבות כך גם פעילות הכנסת תושבת כאשר ח"כים ועובדים ישהו בבידוד זמן ממושך.

השר צחי הנגבי הגיב מצידו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "משרד הבריאות הודיע לי כעת רשמית שאני פטור מבידוד כלשהו. זאת כיוון שלא היה כל מגע ביני לבין האדם שרעייתו נדבקה והדביקה אף אותו. מאחל להם ולכל החולים החלמה מהירה!".

בהמשך עדכן דובר הכנסת כי נציג משרד הבריאות שוחח לפני דקות אחדות עם קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף ומסר לו שהגם שתוצאות בדיקותיו של האזרח אשר נכח בשבוע באירוע משותף ובקרבתם של חברי הכנסת שוסטר, ברק והנגבי , איבחנו כי הוא חולה בנגיף הקורונה - הרי שלאחר שנבדקו פרטי האירוע ואופיו עם חברי הכנסת הוחלט כי אין חברי הכנסת נדרשים לבידוד.

ניצב גריף שוחח הערב עם שלושת חברי הכנסת והדגיש בפניהם שלאחר הבהרה זו הם חופשיים לשוב לעבודתם במשכן הכנסת, עם זאת בשל החשש הטבעי ביקש מהם לשקול את הגעתם בשנית.

(עודכן בשעה 22:00)
קורונה משכן הכנסת צחי הנגבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד