י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חגיגה של הפרות • צפו

חתונה הקורונה: הנגיד אב החתן הפר בידוד ורקד בחתונה

חתונת הקורונה: המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של תושב ירושלים החשוד בארגון חתונה המונית אתמול בבית שמש • צפו בתיעוד מרגעי המעצר

חתונה הקורונה: הנגיד אב החתן הפר בידוד ורקד בחתונה
אילוסטרציה צילום: pexels

המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של תושב ירושלים, בן 42, החשוד בארגון חתונה המונית אתמול בבית שמש. אבי החתן שאמור לשהות בבידוד, עוכב ושוחרר וצפוי לשוב לחקירה בתום ימי הבידוד. אבי הכלה ומנהל המלצרים שוחררו בתנאים מגבילים.

כזכור, אמש (שלישי) הגיעו חוקרי המשטרה לבית שמש, בעקבות דיווח מתושבים על חתונה המונית שנערכת. אלא שמהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי עוד בטרם הגעת השוטרים בתום החתונה, האולם הוחשך לחלוטין והנותרים שמרו על השקט.

כאשר כוחות המשטרה עזבו, החתן והכלה וכן בני המשפחה הנוספים, עזבו את האולם. אך שוטרי תחנת ציון - בית שמש עצרו את הרכבים ועיכבו לחקירה ארבעה אנשים רלוונטיים, מה שמעיד אולי כי מישהו מבפנים דיווח זאת למשטרה, עם הפרטים המלאים.

אב החתן, נגיד מוכר תושב ויליאמסבורג בניו יורק, עוכב לחקירה, אז התברר כי הגיע בשבוע שעבר מארה"ב וכי השתתף בחתונה מבלי לשהות בבידוד, ונפגש עם באי החתונה כבשגרה. הוא שוחרר בתנאים מגבילים לבית המלון בו הוא שוהה. בתום ימי הבידוד, הוא צפוי להיחקר במשטרה.

בנוסף, עוכב לחקירה אב הכלה, אף הוא בחשד להפרת צו בריאות בכך שסיכן את שלום הציבור בעריכת חתונה לצאצאיו, בהשתתפות מאות בני אדם - בניגוד גמור להוראות והנחיות משרד הבריאות שקיבלו את תמיכת גדולי ישראל.

מעבר לאבי החתן ואבי הכלה, עוכב גם מנהל העובדים של הקייטרינג, הוא נחקר ושוחרר. חשוד רביעי, הוא בן 42 תושב ירושלים שעל פי החשד הוא זה שארגן את החתונה. המשטרה מתכוונת לבקש בשעה זו בבית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו של מארגן החתונה בחשד להפרת צו בריאות.

מדובר בחתונה נוספת שנערכה בבית שמש, עליה דיווח אתמול העיתונאי יאיר שרקי בערוץ 12, חתונה לנכד האדמו"ר מטשארנאביל אשדוד עם בת האדמו"ר מטרבישאן.

קורונה בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד