י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קרב בין הליכוד לכחול לבן

ח"כ ניסנקורן דורש לקיים הצבעה עוד היום

המאבק על השליטה בכנסת נמשך במלוא המרץ: יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ אבי ניסנקורן דורש מאדלשטיין שיכנס עוד היום את מליאת הכנסת כדי להצביע על הקמת ועדה מסדרת • המפגש בין הליכוד לכחול לבן - התפוצץ

ח"כ ניסנקורן דורש לקיים הצבעה עוד היום
אבי ניסנקורן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקרב בין כחול לבן לסיעת הליכוד סביב הקמת ועדות הכנסת נמשך, ומאז הבוקר (רביעי) מתנהלים מגעים בין שתי הסיעות במאמץ למצוא פתרון ללא הצלחה. המפגש בין יו"ר סיעת כחול לבן אבי ניסנקורן לנציג הליכוד התפוצץ.

בכחול לבן תקפו את הליכוד ומסרו: "ידעו אזרחי ישראל הנצורים בבתיהם וחרדים לבריאותם ולעתידם הכלכלי כי בשעת משבר זו עסוקים בכירי הליכוד בדבר אחד: שימור הכיאוס וגריסת הדמוקרטיה הישראלית".

"רק לפני כשבועיים בחרו מיליוני אזרחי ישראל את נציגיהם לכנסת. החלטת הליכוד לבטל את הכנסת מהווה יריקה בפניו של כל ישראלי שהלך לקלפי" הוסיפו בכחול לבן כשהם קוראים לליכוד: "עצרו את הניצול הציני של המשבר והפסיקו להשבית את הכנסת ולפגוע באזרחי ישראל".

בנוסף, יושב ראש סיעת כחול לבן פנה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בדרישה שיכנס עוד היום את מליאת הכנסת כדי להצביע על הקמת ועדה מסדרת שתקיים את ועדות הכנסת, וכן הצבעה על החלפת יו"ר הכנסת לנציג כחול לבן.

מפלגת כחול לבן אבי ניסנקורן יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד