ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"סכנה ממשית"

ליצמן החליט: "אמנע מלהגיע למשכן הכנסת"

לאור החשש הכבד מהידבקות בנגיף הקורונה והצורך להישאר במרחב הפרטי, שר הבריאות יעקב ליצמן שיגר מכתב ליו"ר הכנסת בו הודיע לו כי הוא מתכוון להימנע מלהגיע למשכן

ליצמן החליט: "אמנע מלהגיע למשכן הכנסת"
יעקב ליצמן צילום: פלאש 90

בעקבות החשש הגובר מהידבקות המונית בנגיף הקורונה, חשש שלא מדלג גם על משכן הכנסת ולאחר שארבעה חברי כנסת נמצאים כבר בבידוד - שר הבריאות ליצמן מודיע כי ימנע מלהגיע למשכן הכנסת בעקבות הסכנה.

במכתב ששיגר השר ליצמן ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הוא כתב: "האמת חייבת להיאמר, במצב הנוכחי הימצאות אנשים מחוץ למרחב הפרטי שלהם גובלת בסכנה ממשית. על אחת כמה וכמה שמדובר באוכלוסיה בגיל מתגבר, בעלי רקע רפואי ומערכת חיסונית ירודה".

"לאור זאת" מודיע שר הבריאות שממוקם באוכלוסיה שמוגדרת כ'קבוצת סיכון' גילו המתקדם "לאור חשיפתם של מספר שרים וחברי כנסת לחולי קורונה מאומתים. בעצת גורמי הרפואה איתם אני עומד בקשר רצוף, אני אשתדל להימנע מהגעה למשכן הכנסת בתקופה הקרובה".

נציין כי היעדרותו הצפויה של ליצמן ממשכן הכנסת לצד היעדרותם של השר אריה דרעי שבינתיים שוהה בבידוד עד יום רביעי הבא כמו גם השר הנגבי וכן חברי הכנסת אלון שוסטר ורם בן ברק מכחול לבן, עשויה לשנות את המשחק הפוליטי בהצבעות ויוזמות של גוש השמאל - ערבים.

קורונה יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד