י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סיפור יוצא דופן בעידן הקורונה

השוטרים התגייסו: חתונה בכיתת סמינר ללא נעלי חופה

סיפור יוצא דופן שהגיע לידי מערכת 'בחדרי חרדים'; כלה שירדה ממונית שכחה בה שקית חשובה עם מצרכים לחופה, הניסיונות לאתר את נהג המונית נתקלו בקשיים וכעבור כשלוש שעות הורה האדמו"ר לקיים את החופה בכל זאת ותוך כדי הגיע הנהג להשיב את האבדה וזכה לבונוס

השוטרים התגייסו: חתונה בכיתת סמינר ללא נעלי חופה
אילוסטרציה צילום: pexels

מתחילת השבוע, נערכות חופות וחתונות במתכונות מצומצמות, עקב הנחיות משרד הבריאות שנועדו לעצור את קצב ההידבקות בנגיף הקורונה.

חתונה דומה, נערכה אמש (שלישי) בסמינר גור ברחוב ירמיהו בירושלים. אולם תקלה גרמה לעיכוב משמעותי לחופה והרבה צער ועגמת נפש.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הכלה הגיעה ל'אולם' - כיתת סמינר, במונית. דקות ספורות לאחר שנכנסה לסמינר, הבינה כי שכחה בתא המטען של המונית מצרכים חשובים וחיוניים לחופה ולחתונה.

אמנם מי מבני המשפחה שמר על הקבלה, אך הפרטים שהופיעו שם לא ממש סייעו לבני המשפחה לאתר את הנהג. "היה רשום שם מספר תעודת זהות של בעל המונית, וכן מספר כובע של המונית" סיפר ל'בחדרי חרדים' אחד המעורים בעניין.

באין ברירה ומפאת דחיפות העניין, פנו למוקד 100 של המשטרה שנרתמו למשימה בצורה יוצאת דופן. רפ"ק דביר תמים עוזר מפקד המחוז ניצב דורון ידיד, פנה לנצ"מ נתי גור מפקד תחנת לב הבירה, ויחד החליטו לעשות הכל על מנת שהכלה תוכל לחגוג כהוגן את שמחת החתונה שנערכה על פי הנחיות משרד הבריאות.

לשוטרים סיפרו בני המשפחה כי במזוודה טבעת הנישואין, נעלי כלה לחופה, בגדים ודברים נוספים אישיים של הכלה. במוקד 100 של המשטרה ניסו לאתר את המונית על פי הפרטים שהופיעו על הקבלה - אולם ללא הצלחה.

באופן חריג ומפתיע, שוטרי תחנת לב הבירה החלו לעצור מוניות ברחוב, ולברר האם הנהגים מכירים את המונית אותה הם מחפשים. בשלב זה, החופה התעכבה עוד ועוד.

בשלב מסוים, לאחר כשעתיים שלוש, התייעצו עם האדמו"ר מגור והוחלט לקיים את החופה, תוך אילתור הפריטים שנותרו במזוודה. תוך כדי שהחוגגים המועטים שוהים בכיתת בסמינר שהפך לאולם, קיבלו את הבשורה כי האבדה נמצאה.

השוטרים הצליחו להשיג את נהג המונית, תושב מזרח ירושלים, שכלל לא ידע כי נותרה מזוודה בתא המטען. לבקשת השוטרים שהצליחו לאתרו, בדק וגילה את המזוודה. הנהג חזר ל'אולם' ומסר לבני המשפחה את התכולה היקרה, וקיבל מהם בונוס של 200 ש"ח.

נהג מונית חופה וקידושין הרבי מגור כיתת לימוד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד