ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
גייסה 100 אלף שקל

בת 32 שסייעה לטרור מואשמת בשורת עבירות

אישום נגד בת 32, שניהלה דף פייסבוק בשם "AYA KHATEEB" ובאמצעותו עסקה באיסוף תרומות עבור נזקקים תושבי רצועת עזה • דרך דף הפייסבוק פנה אל הנאשמת, פעיל מארגון החזית העממית וביקש שתסייע לו והנאשמת נענתה לבקשתו ביודעה שהוא משתייך לארגון טרור

בת 32 שסייעה לטרור מואשמת בשורת עבירות
אישה מוסלמית צילום: pexels

פרקליטות מחוז חיפה-פלילי הגישה אתמול (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד איה חטיב בת ה-32, תושבת ערערה בגין ביצוע עבירות של מגע עם סוכן חוץ, מסירת ידיעה לאויב בכוונה לפגוע בביטחון המדינה, איסור פעולה ברכוש למטרות טרור, ניסיון לפעולה ברכוש למטרות טרור, קשר לפעולה ברכוש למטרות טרור, מתן שירות לארגון טרור, קבלת דבר במרמה.

על פי עובדות כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ענאן ג'אנם, הנאשמת ניהלה דף פייסבוק "AYA KHATEEB" ובאמצעותו עסקה באיסוף תרומות עבור נזקקים תושבי רצועת עזה, דרך דף הפייסבוק פנה אל הנאשמת, פעיל מארגון החזית העממית וביקש שתסייע לו והנאשמת נענתה לבקשתו ביודעה שהוא משתייך לארגון טרור.

עוד עולה כי במהלך שנת 2017, הנאשמת הכירה פעיל בארגון החמאס על רקע סיוע שהגישה במהלך אשפוז בתו בבית חולים בשכם, הנאשמת הביעה במספר הזדמנויות את רצונה להצטרף לארגון החמאס על מנת לסייע לפעיליו ובשנת 2018 הודיע לה הפעיל כי מהיום היא תעבוד עם החטיבה הצפונית של הקסאם-הזרוע הצבאית של החמאס.

החל משלב זה, הסכימה הנאשמת לבצע משימות שונות שהטיל עליה הפעיל, ביודעה כי הוא פעיל בכיר בזרוע הצבאית של החמאס, מתוך מטרה לסייע, לקדם או לממן את פעילות החמאס.

הנאשמת בעזרת דף הפייסבוק אספה כסף מתורמים בסכום כולל של כ-100,000 שקלים תוך מתן מצג שווא לתורמים לפיו הכסף מיועד לנזקקים בעזה, מבלי שאמרה שהכסף מיועד לשימוש פעילי חמאס.

פעילות טרור כתב אישום צעירה ערביה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד