י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רק בכיתה ד'

קורונה: חרדי מטבריה הדביק את אשתו ואת בתו

בין ארבעת חולי הקורונה המאושפזים בבית החולים בצפון - חרדי תושב טבריה • בדיקות שנערכו לבני משפחתו גילו כי הוא הספיק להדביק גם את רעייתו ואת בתו

קורונה: חרדי מטבריה הדביק את אשתו ואת בתו
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חרדי תושב השכונה החדשה קרית דגל התורה בנוף כנרת טבריה, הוא אחד מארבעת חולי הקורונה המאושפזים במחלקה הייעודית לחולי קורונה במרכז הרפואי פדה-פוריה, שניים במצב בינוני ושניים במצב קל.

אשתו של החולה, שהיא אחות במרכז הרפואי, נמצאת בבידוד בבית מאז יום ראשון. אתמול (רביעי) בלילה התקבלו לגביה ולגבי בתם בכיתה ד' - תוצאות בדיקה חיוביות לקורונה, לאחר שנדבקו.

מנהלת היחידה למניעת זיהומים, ד"ר היבה אבו זיאד הגיעה הבוקר (חמישי) למחלקה האורטופדית בה עובדת האחות, כדי להנחות את הצוות כולו. במידת הצורך ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, יבוצעו בדיקות לחולים ולאנשי צוות העומדים בקריטריונים.

צוות היחידה למניעת זיהומים והנהלת המרכז הרפואי מדריכים ומנחים את הצוות ויעברו וידריכו גם את המטופלים במחלקה. החקירה האפידמיולוגית נמשכת, כולל האחות יכנסו 8 אנשי צוות המרכז הרפואי לבידוד ביתי.

על פי עדכון של משרד הבריאות בשעה 10:00 בבוקר, עלה מספר הנדבקים ל-529. שישה מהם במצב קשה, 13 בינוני ו-498 קל. עד כה החלימו בחַסְדֵי הַשֵּׁם 12 חולים, ובהם רופא מבית החולים איכילוב.

יצוין כי, עשרות תשובים נבשכונה החדשה נמצאים מאז בבידוד, לאחר שנחשפו אליו במהלך פורים ובשבוע האחרון בבתי הכנסת של השכונה.

בעקבות כך, השכונה שמונה כ-250 משפחות, נערכת למתכונת חירום לסייע למשפחות שבבידוד. כמו"כ ביוזמת אחד התושבים כל מי שנמצא בבידוד יקבל לביתו לשבת את כל האוכל הדרוש ללא תשלום.

קורונה טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד