ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ארגון 'מסוגלים' פועל לסייע גם בימים אלו למשפחות המתמודדות

ארגון 'מסוגלים' הקים מערך מתנדבות שישמשו כשמרטפיות על הילדים שבמשפחה • בנוסף ממשיכה המלונית של הארגון בירושלים להיות פתוחה גם בימים אלו וערוכה לקבל ילדים שמצויים על הרצף

ארגון 'מסוגלים' פועל לסייע גם בימים אלו  למשפחות המתמודדות
מסוגלים צילום: יח"צ

ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות והעובדה שמוסדות החינוך סגורים לא פוסחות על משפחות שמתמודדות עם אתגר גידול ילדים שעל הרצף האוטיסטי.

 ארגון 'מסוגלים' המלווה לאורך כל ימות השנה את המשפחות נרתם גם בימים אלו למענם והקים מערך מתנדבות שיסייע  למשפחות להתמודד עם הילדים אשר נמצאים כעת בבית בעקבות המצב.

 מאז נודע למשפחות על הפעילות לא מפסיק הטלפון בעמותה לצלצל כאשר עוד ועוד משפחות מבקשות להסתייע בשירות הנחוץ כל כך בימים טרופים אלו.

 ב'מסוגלים' מבקשים מהורים שמעוניינים שהמתנדבות ישמרו על ילדיהם להתקשר למשרדי העמותה במספר 036148215. מהנהלת מסוגלים נמסר כי יש ביקוש עצום ומשתדלים מאד לתת מענה לכל הפונים.

 בנוסף לכך ממשיכה המלונית של הארגון בירושלים להיות פתוחה גם בימים אלו וערוכה לקבל ילדים שמצויים על הרצף וזאת לפי רישום מראש.

מ' מימרן מנהלת המלונית מסרה כי בעקבות בקשות רבות שהגיעו לארגון הוחלט להמשיך בפעילות המלונית (עפ"י ההנחיות) היות והמשפחות קורסות מעומס הנטל שנפל עליהן בתקופה קשה זו.

ג' רייסנר מנכ"לית העמותה:  "אנו עוקבים כל העת אחר ההנחיות של משרד הבריאות ומנסים לתת מענה ככל האפשר ולהקל עד כמה שניתן על המשפחות אשר כעת ההתמודדות שלהם קשה פי כמה".

ארגון מסוגלים נותן מענה להורים במגוון פעילויות שונות המסייעות למשפחות להתמודד . בין הפעילויות: הפעלת מועדוניות,קייטנות , נופשונים, ימי כיף, מלונית ועוד.

מסוגלים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד