ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המואזין שפרץ בבכי

צפו: כך מתרגלים בעולם הערבי למציאות הקורונה

"חתונת הקורונה" בירדן שעצבנה רבים וגם על המואזין במסגד בסעודיה שביקש מהאנשים להישאר בבית ופרץ בבכי. וגם שחרור המוני באיראן מבתי הכלא • כך מתרגלים בעולם הערבי למציאות הקורונה

צפו: כך מתרגלים בעולם הערבי למציאות הקורונה
צרכניה בעזה בעידן הקורונה צילום: Ail Ahmed/Flash90

לאחר שאיראן שחררה כ-85,000 אסירים, כולל אסירים פוליטיים בתגובה למגפת הנגיף הקורונה שמתפשטת במדינה וגובה קרבנות רבים, תעניק איראן חנינה לעשרת אלפים אסירים נוספים.

הדיווחים שמגיעים מאיראן מראים על כ-150 נדבקים ביום. כך על פי הטלוויזיה הממלכתית. מספר הקורבנות עלה לכ-1300, עם יותר מ-18 אלף חולים.

אתמול דיווח רועי קייס, כתב לענייני ערבים ב'כאן 11', כי ‏סגן שר הבריאות האיראני אמר. כי שלושה איראנים מתים כל שעה מהנגיף. ו-43 נדבקים כל שעה. ולמרות הכל באיראן נמנעים מסגר מוחלט. היום דווח כי כל שעה מתים 6 אנשים, ונדבקים 50 נוספים.

ומה קורה אצל השכנים שלנו סוריה, מקור במשרד החוץ הסורי קורא לקהילה הבין לאומית לפעול לכך שארה"ב תסיר לאלתר את הסנקציות שהטילה על סוריה וזאת "לאור התפשטות נגיף קורונה במדינות השכנות לה." עוד אמר המקור כי סוריה רואה בארה"ב כאחראית לכל קורבן שיהיה בשטחה מהנגיף. לפי הדיווחים בסוריה אין לפי שעה מקרי הידבקות בוירוס בשטחה.

בגיזרה הסעודית מדווח על 67 מקרים חדשים של קורונה בממלכה. רובם המכריע אצל נוסעים שהגיעו מאירופה ושהושמו בהסגר כבר עם נחיתתם בשדה התעופה.

מדינות ערב קורונה כאן 11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד