י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מעל 4,000 חולים בניו יורק

הרופא בתחזית מפחידה: 90% מהעיר החסידית תחלה

גוברים החשש והדאגה בניו יורק מקצב ההידבקות בנגיף הקורונה, שעומד כעת על למעלה מ-4,000 חולים מאומתים, מאות מהם מבני הקהילות החרדיות | רופא מפורסם בקרית יואל מעריך כי 90% מהאוכלוסיה בה תחלה בנגיף

הרופא בתחזית מפחידה: 90% מהעיר החסידית תחלה
חרדי מתמגן מהקורונה צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

התפשטות נגיף הקורונה בניו יורק בקצב מדאיג: מושל ניו יורק אנדרו קואומו הורה לכל העסקים ביום חמישי להשאיר לפחות 75 אחוז מכוח האדם שלהם בבית, כשהודיע ​​כי מספר האנשים הנגועים במדינת ניו יורק זינק למעל 4,000, גל של כמעט 2,000 בלילה שבין רביעי לחמישי. עם מספר שיא של בדיקות. יותר ממחצית המקרים החדשים נמצאים בעיר ניו יורק.

המושל הודיע ​​גם על תכנית להקלה על תשלום המשכנתא למשך 90 יום כחלק ממאמציו להפחית את ההוצאות הכספיות על הניו יורקים ומשפחותיהם.

בתוך כך, בניו ג'רזי ישנם 427 חולי קורונה. אתר Yeshiva world news מדווח כי ישנם עשרות חולים בעיירה לייקווד שבניו ג'רזי, אחד מהם במצב קשה. שמו לתפילה לא פורסם.

עוד דווח, כי לפחות ארבע ישיבות וכן ראשי ישיבות שונות נבדקו והתוצאות הראו שהם נדבקו בנגיף הקורונה, ולפחות עשרה רבנים שונים נדבקו גם הם. שמותיהם לא פורסמו.

בתוך כך, רופא מפורסם בקריית יואל, ד"ר זלנקו, אמר הבוקר (חמישי) דברים מאד מפחידים. לדבריו, "90% מהאוכלוסייה בקרית יואל תחלה בנגיף תוך ימים ספורים. זה בערך 35,000 איש באזור של קצת יותר מקילומטר רבוע אחד".

קורונה קרית יואל אנדרו קואומו מגיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד