י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אות לחוסנה של החברה שלנו"

פרויקט הדגל הלאומי שיזם 'ישראל היום' מגיע לחומות ירושלים

ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "ירושלים, בירת ישראל הנצחית, האירה הערב את חומות העיר העתיקה בדגל ישראל כאות לחוסנה האדיר של החברה שלנו" | עורך 'ישראל היום' בועז ביסמוט: "אני שמח ומודה על ההיענות של ראש עיריית ירושלים משה ליאון לקריאת "ישראל היום" לתלות דגל על כל חלון והמרפסת"

פרויקט הדגל הלאומי שיזם 'ישראל היום' מגיע לחומות ירושלים
דגל ישראל מוקרן בירושלים צילום: אורן בן חקון, ישראל היום

בעקבות פרויקט 'ישראל היום', שקרא להניף את דגל ישראל על כל מרפסת וחלון ולאור דבריו הבוקר (חמישי) של עורך "ישראל היום"-בועז ביסמוט שכתב שהדגל המשותף לכולנו שומר עלינו מלוכדים, בעיריית ירושלים נענו ליוזמתו של העיתון והקרינו את דגל ישראל על גבי חומות העיר העתיקה בירושלים.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון אמר: "ירושלים, בירת ישראל הנצחית, האירה הערב את חומות העיר העתיקה בדגל ישראל כאות לחוסנה האדיר של החברה שלנו. גם בזמן הקורונה, שמתפשט בישראל ובעולם כולו, אנחנו נעמוד איתן וננצח. כפי שעשינו לאורך ההיסטוריה של עם ישראל כולה".

עורך 'ישראל היום', בועז ביסמוט אמר: "אני שמח ומודה על ההיענות של ראש עיריית ירושלים משה ליאון לקריאת "ישראל היום" לתלות דגל על כל חלון והמרפסת, ולהאיר את חומות העיר העתיקה בדגל ישראל. אין דבר יותר סימלי ומחבר יותר עבור אזרחי ישראל, מהדגל. צו השעה הן הגאווה והאחדות הלאומית".

דגל ישראל חומות העיר העתיקה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד