ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הכרת הטוב למי שנלחמים בקורונה

יוזמה ברוכה: קייטנה לילדי הרופאים והאחיות

בעודם נאבקים ימים ושעות על חייהם של אזרחי ישראל שחלו בקורונה ומאושפזים בבתי חולים, יוזמה ברוכה של בית החולים שניידר, יתן להם מרגוע לגבי הסידור עם ילדיהם | כמה קייטנות באחריות בנות שירות שהפכו לגננות ומורות

יוזמה ברוכה: קייטנה לילדי הרופאים והאחיות
הורים וילדיהם. אילוסטרציה צילום: unsplash

נגיף הקורונה מתפשט ואתו מגיעות השלכות מרובות לאזרחי ישראל. מוסדות החינוך התרבות והפנאי מושבתים ואיתם גם העובדים נאלצים להשאר בבית.

אנו כרגע נמצאים במלחמה של סוג; אחר מלחמה על בריאות! מלחמה על בריאות של האוכלוסיה, שהפעם החיילים בחזית הם הרופאים והאחיות.

ועליהם אנחנו צריכים הכי לשמור כדי שנצליח בעז"ה לעבור את מלחמה הזאת בצורה הכי קלה וטובה. כי ברגע שמערכת הבריאות תקרוס חלילה או שרופאים ואחיות לא יוכלו להגיע לעבודה אז ניתקל בבעיה קשה.

בית החולים 'שניידר' בפתח תקווה, יצא במיזם מדהים ,כדי לאפשר לצוות הרפואי להגיע לעבודה כרגיל, בלי שיהיו טרודים, היכן להשאיר את הילדים אחרי שמוסדות לימוד; בהם גנים ומעונות יום נסגרים, וסייע לתת מענה לילדים ההורים החייבים ללכת לעבודה - עבודה של הצלת חיים.

ומה יהיה על הילדים?

לכן בית החולים 'שניידר' פתח קייטנות לילדי המערך הרפואי סמוך לבית חולים, קייטנות שכמובן עומדות לפי כל הכללים של משרד הבריאות. כקבוצות קטנות וכדו'.

אל המיזם המדהים הזה התגייסו מתנדבי 'תקוה ומרפא', בנות שירות שהפכו להיות גננות ומורות.

בקייטנת 'שניידר', ביה"ח מעריך ומוקיר את פעילותם של מתנדבי העמותה ומודה להם על העזרה לצוותים הרפואיים במלאכת הצלה ושמירה על חיי המטופלים גם בעת לא פשוטה זו.

בית חולים שניידר קורונה קייטנה רופאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד