י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מבהיל

המגיד הסביר; מדוע איטליה קוברת אלפי מתים • צפו

"אחרי שהכול יתמוטט יבוא מלך המשיח", כך אמר אמש המגיד רבי ברוך רוזנבלום בשיעורו השבועי בבית הכנסת הגדול בבני ברק | כמו כן הסביר מדוע דווקא איטליה חוטפת את המכה הכי קשה עם אלפי מתים יותר מבכל העולם • צפו

המגיד הסביר; מדוע איטליה קוברת אלפי מתים • צפו
הרב ברוך רוזנבלום צילום: צילום מסך
המגיד הנודע הגאון רבי ברוך רוזנבלום, מעורר שוב בשיעורו השבועי על נגיף הקורונה המתפשט בעולם ובעיקר באיטליה וסיפר כי המשיח יושב בשערי רומי. 

"ברגע שהקב"ה ימוטט את העולם, אין שום חלפים, סין סגורה ומושבתת, חסר לך חלק חילוף לרכב אין להשיג, תחכה חצי שנה מה תעשה? למכור את האוטו אתה לא יכול? מה תעשה תשכיר רכב? אין לך כסף כי לא קיבלת משכורת, שוקת שבורה. כולם בלחץ". 

"יש חתונות בהשתתפות 30 אנשים, בר מצוות רק במניין מה זה, מה הולך כאן? העולם התהפך, כמה עשרות אלפי מטוסים מושבתים, כמה טייסים שהיו למעלה, היו עפים למעלה כל היום, היום כולם למטה. אלפי אנשים אין להם מה לאכול הולכים לפטר אותם אין להם מה לאכול הכל עומד אף אחד לא נוסע בעולם". 

"המשיח יושב בפתח של שערי רומי. למה היו יושב שם? לא יותר טוב שישב בפתח של ניו יורק? במנהטן"? אלא איפה שאדום תיקבר שם יוצא המשיח החוצה ורק על ידי ביטול ואפסות העולם הזה יסתכל האדם במבט רוחני תתבטל מלכות אדום".

"עם שלם הולך להיכנס להסגר, רחמנא ליצלן זאת מחלה מסוכנת מאוד זה לא משחק ילדים. ההסגר מושיב את באדם בבית. לא יוצאים לבליינות, כבר לא אוכלים נבלות וטרפות אין חילול שבת שום דבר הכל סגור ונעול הכל הושבת. השבת כולם שומרים שבת בשבת הקרובה בעז"ה אפילו האפיפיור אמר לשמור שבת הוא לא יודע שגוי ששבת חייב מיתה הוא הולך להרוג את כל האיטלקים".

"מה שנוגע אלינו זה היסוד הגדול - הכל הולך להתמוטט ואז שהכול יתמוטט יבוא מלך המשיח. רבותי חס וחלילה לפחד, אין לנו מה לפחד, המשיח יושב ברומא כי כל כלי המקדש הם מחזיקים בידיים שלהם שם מוחזק כל הכלים את זה הם גנבו את זה צריך להחזיר את זה בחזרה למלך המשיח", זעק המגיד.

לסיום, ביקש רבי ברוך להתחזק בעניין 100 ברכות בכל יום; "לומר פיטום הקטורת גם בשחרית וגם במנחה זה עוצר את המגיפה כתוב בזוהר בפרשת השבוע".

קורונה הרב ברוך רוזנבלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד