י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התפללו לרפואתו

הסתבך עם הנגיף: האדמו"ר זקוק לרחמי שמים

מצבו של הרבי מדעעש ירושלים, שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה מוגדר קשה והוא זקוק לרחמי שמים מרובים לאחר הידרדרות נשימתית | שמו לתפילה: רבי יוסף בן רחל לרפואה שלמה 

הסתבך עם הנגיף: האדמו"ר זקוק לרחמי שמים
הרבי מדעעש ירושלים צילום: ארכיון בחדרי

הידרדרות במצב האדמו"ר מדעעש ירושלים, שאובחן כחולה בקורונה ביום רביעי השבוע ואושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם' כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים'

מדוברות בית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי במצבו של חולה קורונה בן 57 ממתחם המחלות המתפרצות בהדסה, חלה התדרדרות נשימתית.  מצבו מוגדר קשה, הוא הועבר ליחידה החדשה לטיפול נמרץ נשימתי עבור חולי קורונה שהוקמה בהדסה - במבודד מכל מחלקות בית החולים. החולה נמצא בהכרה מלאה.

מי שעמד לצד הרבי מאז שלא חש בטוב והתגלה הנגיף, הוא היועץ הרפואי הרב שמעון ברוין מביקור חולים 'יד אברהם', שלקח על עצמו לטפל בכל הנושא בקרב בני המגזר החרדי פנימה. ברוין אומר ל'בחדרי חרדים': "יש כרגע הידרדרות במצבו העבירו אותו מהמחלקה לטיפול נמרץ, הרבי לא מונשם ומורדם וזקוקים לכל התפילות של עם ישראל והחסדים בימים אלו". 

האדמו"ר מדעעש ירושלים מתגורר ברחוב צפניה בירושלים, הוא מנהיג את בית מדרשו בשכונת רמות בירושלים והוא חתנו של הפוסק המפורסם הגאון רבי משה הלברטשאם זצ"ל, חבר בד"ץ 'העדה החרדית'.

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים, לרפואת האדמו"ר רבי יוסף בן רחל לרפואה שלמה, בתוך שאר חולי עמו ישראל.

דעעש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד