י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התעלמו מההנחיות

אכיפת קורונה: 135 חקירות, 17 דו"חות וסגירת 18 בתי עסק

משטרת ישראל ממשיכה לאכוף את הוראות צו בריאות העם אליהם נכנסנו בשבועיים האחרונים ועד כה הנפיקה 17 דו"חות על הפרת איסור התקהלות, לצד 117 תיקים פליליים שנפתחו למפרי בידוד | נכון ליום שישי ניתנו קנסות בסך 600 אלף שקל

אכיפת קורונה: 135 חקירות, 17 דו"חות וסגירת 18 בתי עסק
חיטוי בית כנסת צילום: פלאש 90

17 דו"חות על הפרת איסור התקהלות, 117 תיקים פליליים על הפרות בידוד לאחר כ-12,000 ביקורים, 18 חקירות על הפצת פייק ניוז ו-18 בתי עסק נסגרו שהפרו צווים באופן בוטה.

במהלך השבת עסקו שוטרי משטרת ישראל גם בפעילות אכיפה והסברה, ביקרו בבתי עסק ובבתי מבודדים וכן הורו על פיזור קהל באזורי הפארקים, חופי הים וכיו"ב. במשטרה מדגישים כי מרבית התושבים ובתי העסק, הקפידו על קיום ההוראות כלשונם, אולם במקרים בהם זיהו השוטרים הפרות או התעלמות מההנחיות - פעלה המשטרה לפיזור המתקהלים.

במהלך סוף השבוע הנוכחי החלו השוטרים גם ברישום דו"חות בעת הפרות חריגות בניגוד לצו, כשעד אתמול (שישי) בצהריים נרשמו 17 דו"חות. בנוסף, עד כה נפתחו 117 תיקים פליליים הקשורים להפרות הבידוד, וכן נפתחו 18 חקירות נוספות בגין מקרים שונים של הפצת מידע כוזב (Fake news).

מדי יום מבקרים השוטרים אלפי מחויבי בידוד בכדי לוודא כי הם נשמעים להנחיות, כשעד שבת אחר הצהרים בוקרו כ-12,000 מחויבי בידוד ברחבי הארץ. בימים האחרונים ביקרו שוטרים בכל רחבי הארץ גם באלפי בתי עסק שונים, כשרובם המוחלט קיימו והקפידו על ההנחיות במלואן. נוסף למאמצי הסברה משמעותיים המתבצעים בשטח, המשטרה סגרה עד כה 18 בתי עסק באמצעות צווים בגין הפרת ההנחיות באופן בוטה.

על פי דיווח של דורון הרמן ב'ערוץ 13' ביום שישי, המשטרה הטילה עד כה (נכון ליום שישי) קנסות בסכום כולל של כ-600 אלף שקלים על אזרחים שהפרו את מגבלות משרד הבריאות.

קורונה בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד