י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כמה חולים זקוקים לרחמי שמים

טרגדיה בלונדון: שני חרדים נפטרו מנגיף הקורונה

הנגיף הקטלני לא פסח על הקהילה החרדית בלונדון, שם אובחנו כמה חולים בשכונות החרדיות הגדולות סטמפורד היל וגולדס גרין, אולם לצד זאת שניים נפטרו מהמחלה בערב השבת האחרונה, למרות שמדובר בקשישים הדאגה גוברת

טרגדיה בלונדון: שני חרדים נפטרו מנגיף הקורונה
נרות. אילוסטרציה צילום: pexels

גוברת הדאגה בקהילה החרדית בלונדון, לאחר פטירתם של שניים מבני הקהילה שנדבקו בנגיף הקטלני - קורונה. מדובר  בנגיד ר' ווילי שטרן ז"ל, בן ה-86. גיסם של הנגידים לבית פרישוואסער.

קורבן נוסף בקהילה שנכנע לנגיף הקורונה, היא הגב' פרידה פלדמן ע"ה, בת ה-97, שנפטרה ביום שישי. תוצאות הבדיקה שלה הגיעו ביום שישי והיא אובחנה כנושאת הנגיף.

בלונדון זקוקים לרחמי שמים, מספר חולים בנגיף הקורונה. מדובר בתושבים משכונות סטאמפורד היל וגולדרס גרין, שתיהן שכונות חרדיות.

נפטר נוסף כתוצאה מהנגיף בערב שבת, הוא הרב מסעוד טובול ז"ל, מנהל מוסדות חיה מושקא של חב"ד בפריז שבצרפת שנפטר ל"ע מנגיף הקורונה, לאחר שלא חש בטוב בימים האחרונים והוא פונה בערב שבת לבית חולים, שם נפטר בגיל 63.

בנוסף, בערב שבת קודש, הלך לעולמו הרה"ח ר' אברהם יהושע פריינד ז"ל, מחשובי חסידי סאטמר בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין. הוא נפטר בבוקר יום שישי בביתו בגיל 63, לאחר שלא חש בטוב בשבוע האחרון והשיב את נשמתו ליוצרה.

בשלב זה, עדיין לא ברור האם נפטר מנגיף הקורונה המשתולל בניו יורק, שכן הרב פריינד לא עשה בדיקה לגילוי הנגיף. אך מתנדבי ההצלה סיפרו כי הוא נפטר מהתקף לב.

קורונה חרדים לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד