י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השווה לנאצים

המגיש השתלח בחרדים: דרישה להשעותו ולחוקרו

"הציבור החרדי הם אחד הציבורים החולים ביותר במחלה החשוכה של אפליה... הוא מפעיל פרקטיקות שהופעלו על ידי הנאצים...", כך התבטא מגיש בערוץ 'כנסת' ובארגון 'בצלמו' דורשים להשעותו וגם לפתוח נגדו בחקירה 

המגיש השתלח בחרדים: דרישה להשעותו ולחוקרו
המגיש הני זוביידה צילום: צילומסך ערוץ כנסת

מגיש התכנית 'משכן לילה' בערוץ 'כנסת' הני זובידה, התבטא בצורה מכפישה ומחפירה כנגד הציבור החרדי ונגד הגר"ח קנייבסקי, בנוגע ליחס הציבור לנגיף הקורונה המשתולל בעולם ואף השווה את החרדים לנאצים.

בין היתר אמר זובידה כי "הציבור החרדי הם אחד הציבורים החולים ביותר במחלה החשוכה של אפליה... הוא מפעיל פרקטיקות שהופעלו על ידי הנאצים... שיחזרו לשטייטל במזרח אירופה. הציבור החרדי עושים דין לעצמם, כאילו הם לא חלק ממדינת ישראל. כולם עושים מה שבא להם ומפרים את הוראות המדינה".

בעקבות כך, בארגון 'בצלמו' שיגרו היום לשר התקשורת, למועצת הכבלים, ולערוץ הכנסת דרישה להשעות ולפטר את המגיש המסית באופן מיידי. בארגון 'בצלמו' הגדילו לעשות ופנו בנוסף לכך ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וליחידה למאבק בגזענות במשרד המשפטים, לפתוח בחקירה פלילית נגדו בחשד להסתה וגזענות.

"מדובר בהסתה פרועה אשר אין לה מקום בטח שלא בערוץ המייצג את כנסת ישראל. פנינו ליחידה למאבק בגזענות בדרישה להעמידו לדין על הגזענות וההסתה שנשמעו מפיו." מסרו ב'בצלמו'.

הני זובידה הסתה נגד חרדים בצלמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד