י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ממוגנים מכף רגל ועד ראש

כך נערכים להלוויתו של אריה אבן ז"ל - הקרבן הראשון בישראל

בחברא קדישא קהילת ירושלים נערכים להלוויתו המצומצמת של קרבן הקורונה הראשון שנפטר בישראל • בתיעוד שצילמו חברא קדישא קהילת ירושלים, הם נראים ממוגנים מכף רגל ועד ראש במיגון, מוציאים את המנוח מהרכב ומכניסים אותו לבית ההלוויות • צפו

כך נערכים להלוויתו של אריה אבן ז"ל - הקרבן הראשון בישראל
אנשי חברא קדישא קהילת ירושלים בהלוויה צילום: חברא קדישא קהילת ירושלים

בבית ההלוויות שמגר בירושלים, נערכים למסע הלוויתו של אריה אבן ז"ל, הנפטר הראשון בישראל ממחלת הקורונה.

בתיעוד שצילמו חברא קדישא קהילת ירושלים, נראים אנשי "חברא קדישא קהילת ירושלים", כשהם ממוגנים מכף רגל ועד ראש במיגון, מוציאים את המנוח מהרכב ומכניסים אותו לבית ההלוויות.

הלילה כחצי שעה לאחר חצות הלילה, תיערך הלוויתו על פי כללי משרד הבריאות, בהשתתפות של לא יותר מ-20 אנשים, עם ריחוק של 2 מטרים בין האחד למשנהו.

אריה אבן ז"ל, בן 88 במותו, הינו ניצול שואה שעלה לבדו מהונגריה ב-1949. הוא התגורר בבית האבות "נופים" בקרית היובל, שבו התפרצה מחלת הקורונה שבו נדבקו עשרה דיירים ואנשי צוות.

מנוח הותיר אחריו ארבעה ילדים, 18 נכדים ונין. משפחתו פרסמה הודעה שבה נכתב עליו כי "היה איש יקר ואהוב, חי חיים מלאים, מסור למשפחתו, אדם חזק עד רגעיו האחרונים. שמחים שבערוב ימיו התגורר ארבע שנים בבית הדיור המוגן 'נופים' ואהב מאד את המקום. צר לנו על כך שהעביר את ימיו ורגעיו האחרונים כאשר בני משפחתו מנועים מלהיות לצידו. אנו מודים לצוות הרפואי בבית החולים שערי צדק על טיפול מסור, אנושיות ואמפתיה".

קורונה חברא קדישא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד