י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזדהה כלאומן לבן

הגבר נעצר לאחר שאיים על שכנתו היהודייה

דאגלס קיין בן ה-48 מוושינגטון, נעצר לאחר שאיים על שכנתו היהודייה, כינה אותה בכינויים אנטישמיים ואף פרסם עליה מידע אישי ברשת

הגבר נעצר לאחר שאיים על שכנתו היהודייה
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר ממדינת וושינגטון נעצר בסוף השבוע לאחר שאיים על שכנה יהודית עובדת עם נוער בסיכון, הוא הטיח בה כינויים אנטישמיים. השכנה טיפלה בילדו בן ה -13 כאשר הנער נזקק למקום מגורים מאחר והילד היה בקבוצת נוער בסיכון

על פי התלונה הפלילית נגד מתיו דאגלס קיין, הוא פרסם מידע אישי על שכנתו ברשת ואיים לפגוע בה פעמים רבות בחודש ינואר, כך נמסר בהודעת משרד המשפטים. עוד נאמר כי "קיין פרסם הערות אנטישמיות ואיים לפגוע בעובדי שירותי המגן לילדים, אנשי אכיפת החוק ויהודים".

קיין בן 48, הזדהה כלאומן לבן והשתמש בתמונות הכוללות סמלים נאציים. הוא ציין בכמה פוסטים כי ייצר רובים ותחמושת. אך בחיפוש בביתו וברכבו לא נמצא נשק חם. הוא סירב לאפשר לאנשי אכיפת החוק לבצע חיפוש בביתו, אך החיפוש התבצע בכל זאת.

קיין הואשם בבית המשפט המחוזי בעיר טקומה - וושינגטון בעבירות ברשתות ובשתי עבירות של איומים. עונשו יכול להגיע עד חמש שנות מאסר.

המקרה נחקר על ידי ה- FBI בסיוע משרד השריף במחוז קלארק וממשטרת לה סנטר. התיק מטופל על ידי עוזרו של התובע של ארצות הברית טוד גרינברג.

וושינגטון אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד