י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מצטרף לדרעי ולהנגבי

שהה בסמוך לחולה קורונה: סגן השר מש"ס נכנס לבידוד

לאחר ששהה ליד חולה קורונה: סגן שר האוצר ח"כ איציק כהן נכנס לבידוד עד למוצאי שבת בשבוע הבא • בכך הוא מצטרף לשורה של פוליטיקאים שכבר נכנסו לבידוד

שהה בסמוך לחולה קורונה: סגן השר מש"ס נכנס לבידוד
סגן השר יצחק כהן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגן שר האוצר ח"כ איציק כהן ממפלגת ש"ס הכניס עצמו לבידוד, לאחר שהיה בסמוך לחולה קורונה במוצאי השבת שעברה (14 במרץ), כך נמסר הבוקר (ראשון) מלשכתו.

סגן השר כהן ישהה בבידוד עד מוצאי השבת הבאה, 28.3, וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

נזכיר, כי בנוסף אליו נכנסו בשבוע שעבר לבידוד גם השר אריה דרעי, צחי הנגבי, אלון שוסטר ורם בן ברק, לאחר ששהו יחד עם שי חג'ג' ראש מועצת מרחבים, שאובחן כחולה קורונה.

במשרד הפנים הודיעו כי ביום ראשון שעבר, נערכה באולם הישיבות במשרד הפנים בירושלים, ישיבה בהשתתפות שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים ויו"ר מרכז שלטון הרשויות המקומיות. כאשר הישיבה נערכה לפי כל הכללים המחמירים. בחדר נכחו כל העת עשרה אנשים ששהו במרחק האחד מהשני ונמנעו ממגע.

בישיבה נכחו שר הפנים, אריה דרעי, מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, יו"ר מרכז שלטון מקומי, חיים ביבס, סגן יו"ר שלטון מקומי בני ביטון, ברק סרי, יועץ התקשורת של שר הפנים, עו"ד יהודה זמרת, היועץ המשפטי של משרד הפנים, ובכירים נוספים. מיד לאחר ההודעה כי חג'ג' חולה בקורונה, הכניסו עצמם כל משתתפי הישיבה לבידוד. 

בנוסף אליהם, נכנס אתמול לבידוד שר התחבורה בצלאל סמוטריץ, לאחר ששהה ליד חולה מאומתת.

ביום חמישי נכנסו לבידוד ח"כ משה אבוטבול ובנו, לאחר שהיו במערך ה-MRI של בית חולים שערי צדק בירושלים – שם התגלה כי אחד מאנשי הצוות חולה בקורונה. מטעמו של אבוטבול נמסר כי הוא "מאשר שאכן הבוקר התקשרו אליו ממשרד הבריאות וביקשו ממנו להכנס יחד עם בנו לבידוד עד יום שני בלילה".

בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד