י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האזינו להקלטה

הדרשן הגדול בוכה: אל תצאו מהבתים תתפללו ביחידות

הדרשן המפורסם רבי אברהם שארר פרסם הקלטה לתושבי ברוקלין וזעק "תרחמו על האחים שלכם, אל תצאו מהבית אל תתפללו במניין, תבכו ותתפללו לקב"ה ביחידות בבית". האזינו 

הדרשן הגדול בוכה: אל תצאו מהבתים תתפללו ביחידות
הגאון רבי אברהם שארר צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי אברהם שארר, רב קהילת 'נזר גדליהו' בשכונת פלטבוש בברוקלין ומגדולי הדרשנים בארה"ב, קורא לכל התושבים לא לצאת מהבית כלל. 

"יהודים יקרים תושבי בורו פארק, התורה הקדושה אומרת לנו לא תעמוד על דם רעך, השם רוצה לנסות את אהבת ישראל שלנו, השם רוצה לראות כמה אנחנו דואגים ליהודים אחרים, היצר הרע התלבש באידישקייט מלצאת להתפלל ולצאת למקווה, וזה מביא אנשים לסכנה, זה מכניס יהודים לסכנה, שיהיה לכם רחמנות על אחינו היהודים".

הרב שארר פורץ בבכי "אל תכניסו אותם לסכנה, אל תצאו מהבתים, תישארו בבית ותתפללו ביחידות, כמו שהשם רוצה, תשפכו את הלב שלכם לאלוקים, אל תעמידו את האחים שלכם בסכנה, שיהיה לכם רחמנות על אחים שלכם ששוכבים במיטות, שיהיה לכם רחמנות על הילדים שלכם שינצלו מהמחלה ושלא יעשו אחרים חולים, תשאירו את הילדים שלכם בבית, אל תתנו להם לצאת החוצה, שכולם יישארו בבית".

"ובזכות זה שאנחנו נדאג אחד לשני ובזכות אהבת ישראל שיש לנו, ובזכות שאנחנו דואגים לאידישקייט, אנחנו נזכה שהשבת הזאת תקרב את הגאולה, ונזכה לראות בעיניים שלנו את הקב"ה מביא את הגאולה במהרה בימינו". 

ההקלטה של הרב שארר הופצה בכל המקומות וגרמה לאנשים לחשוב שוב האם לצאת מהבית ולהישמע להוראות. 

בתוך כך, בארה"ב מתפללים לשלומם של הגאון החסיד רבי דוד אולבסקי ראש ישיבות גור בארה"ב והנגיד הרה"ח ר' צבי שמידט שחלו בקורונה וזקוקים לרחמי שמים מרובים. 

התפללו: רבי דוד שלמה זלמן בן זלאטא ורבי צבי יהודה בן רבקה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

קורונה בורו פארק הרב אברהם שארר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד