י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הכאוס באיטליה

מחריד: "חולים מעל גיל 60 לא יקבלו עזרה רפואית"

כאוס באיטליה: משבר הקורונה מביא למציאות עגומה במיוחד באיטליה • רופא ישראלי שמטפל בחולי קורונה בבית חולים בצפון איטליה: "שמעתי שקבעו רף לגיל שאחריו אי אפשר לעזור יותר - גיל 60"

מחריד: "חולים מעל גיל 60 לא יקבלו עזרה רפואית"
מתנדבי מד"א צילום: גילי יערי, פלאש 90

משבר הקורונה באיטליה: תוך מספר שבועות זינק מספר החולים במדינה ל-53,575, כשרק ביממה האחרונה אובחנו 5,000 חולים נוספים. מספר המתים מתקרב ל-5,000 והרשויות חסרות אונים. בשל כך, הוחלט כי לחולים מעל גיל 60 לא תינתן עזרה רפואית.

ד"ר גל פלג, רופא ישראלי שמטפל בחולי קורונה בבית חולים בפארמה שבצפון איטליה, הודה סיפר בראיון שהעניק ל'חדשות הבוקר' בחדשות 12, כי ההמצב בבתי החולים חמור מאוד. "המצב לא משתפר, אלא רק מחמיר", סיפר פלג, "מספר החולים מאוד גדול ומספר הקורבנות רק גדל. אני במשמרת מאתמול במחלקת אורתופדיה שהוסבה לחולי קורונה. מגיעים אלינו חולי קורונה סופניים ואנחנו עוזרים להם ומקלים עליהם ברגעיהם האחרונים, ומאפשרים להם לדבר עם המשפחות שמנותקות מהם כבר הרבה זמן בגלל הבידוד".

בנוסף, סיפר פלג דבר מזעזע, לפיו חולים מעם גיל 60 לא יקבלו עזרה רפואית, וזאת במטרה לתעדף את חייהם של הצעירים. לדבריו, "שמעתי מהחברים ומהקולגות שלי שקבעו רף לגיל שאחריו אי אפשר לעזור יותר - גיל 60. מעל גיל 60 יש פחות אינטובציות והרדמה מלאה, מתחת לגיל הזה אנחנו עוזרים עד הסוף ונותנים חמצן".

איטליה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד