י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תתחזקו באמונה

נשיא המועצת במסר מרגיע: "הקב"ה רומז לנו שנשמע בקולו"

נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום במסר מרגיע: "הקב"ה רומז לנו שנשמע בקולו, עם ישראל תתחזקו באמונה לא לחלל את התורה, ה' ישמור עלינו" • צפו בתיעוד  

נשיא המועצת במסר מרגיע: "הקב"ה רומז לנו שנשמע בקולו"
חכם שלום כהן צילום: אהרן קרון, פלאש 90

בדברים שנשא נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן בביתו ועברו בשידור חי בערוץ 'הידברות', התבטא ראש הישיבה בכאב על המצב השורר בעקבות נגיף הקורנה.

בדבריו אמר "הריני בזה בכמה מילים לכל עם ישראל כולו גם אלה שהם אולי רחוקים לדעת בנים של מי הם, התורה אומרת לנו כולנו, בנים אתם לה' אלוקיכם. אנחנו בניו של הקב"ה אם אנחנו בניו של הקב"ה, כבד את אביך ואת אמך, עלינו לכבד את אבינו, עלינו לאהוב את אבינו. אבא שאוהב אותנו, אבא שנותן לנו לחיות, גם אם מראה לנו את כבודו ואת בר מינן כעסו עלינו שבר מינן המחלה הנוראה באה גם בארץ ישראל ויש כמה חולים, זאת אומרת שהקב"ה רק רומז לנו תדעו לכם, יש מנהיג, צריך לשמוע בקול המנהיג, לשמוע בקול התורה, לא לחלל את התורה", התבטא נשיא המועצת.

צילום: הידברות

ראש הישיבה עודד את הציבור בימים אלה וקרא להתחזק באמונה בה' יתברך.

"על כל אחד להרבות כמה שאפשר עוד נפש, עוד נשמה שתעבוד את הקב"ה. רבותי הקב"ה מראה לנו את כוחו ואת גבורתו והוא נאמן עלינו שישמור עלינו. לכן כל עם ישראל, אתם תתחזקו באמונה בקב"ה, שיש הקב"ה בעולם, שיש לנו מצוות שמצווה אותנו, להתפלל כל יום, לבכות כל יום, לקרא קריאת שמע, להניח תפילין, לשמור שבת, השם יעזרנו שיפתח את ליבכם לתורה ויראת שמים וכולנו נזכה לעובדו בכל לבבנו ובכל נפשינו. אמן". סיים נשיא המועצת את דברים המחזקים.

קורונה חכם שלום כהן הידברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד