ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המאבק לבלימת הנגיף

שירות חדש: נסעתם בתח"צ עם חולה קורונה? תקבלו את כל ההיסטוריה

האם נסעתם בתחבורה ציבורית ובאותה נסיעה היה גם חולה בנגיף הקורונה? שירות חדש של משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, יאפשר לכם לקבל מידע על היסטוריית הנסיעות. ההצלבה שמבצעים במשרד, מתבצעת אל מול מאגר משרד הבריאות

שירות חדש: נסעתם בתח"צ עם חולה קורונה? תקבלו את כל ההיסטוריה
חרדי על רקע נהג אוטובוס עם מסכה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משרד הבריאות מעדכן כמעט בכל יום על חולי קורונה חדשים ועל המסלול שלהם בישראל כדי להבין אלו אנשים צריכים להיכנס לבידוד תחת ההנחיות החדשות. עם זאת, ככל שמספר החולים ממשיך לעלות, נהיה קשה יותר ויותר להתעדכן במיקומים המדויקים שבהם היו כל החולים בנגיף.

לשם כך, משרד הבריאות מעדכן את האתר שלו כך שיכלול את כל המידע שתצטרכו כדי לדעת בדרך הפשוטה ביותר מה לעשות, איך ומתי ואפילו בנה מפות וירטואליות המציגות את מסלול חולי הקורונה בצורה עדכנית וקלה להבנה. כעת מקווים כי מוקד הרב-קו יוכל לתת הכוונה נוספת. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למוקד המידע של משרד התחבורה בטלפון *8787 או למפעיל התחבורה.

על רקע ההנחיות החדשות שפרסם השבוע משרד הבריאות בשל המשך התפשטות הנגיף הקורונה, לפיהן אין לצאת מהבית למעט במצבים המחייבים ולהימנע מלהגיע לפארקים, חוף הים ומרחבים ציבוריים אחרים - בוצעו שינויים משמעותיים גם בתחבורה הציבורית בישראל. במשרד התחבורה הודיעו על צמצום נרחב של קווים. בין היתר, הודיעו כי מעתה לא יופעלו קווים לאזורי בילוי, לא יופעלו הקווים החינמיים בסופי השבוע, וכן לא תופעל תחבורה ציבורית, לרבות רכבות, החל מהשעה 20:00 בכל ערב.

קורונה משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד