י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרוע לא עוצר

הקיצוניים קוראים להדביק את הקורונה ביהודים ובשוטרים

ניאו נאצים וגזענים מסוגים שונים קוראים לחבריהם החולים בנגיף הקורונה להפיץ אותו ולהדביק בו את היהודים והשוטרים | ה-FBI שעלה על המסרים הללו עדכן את כל תחנות המשטרה ברחבי ארה"ב להיזהר מפניהם 

הקיצוניים קוראים להדביק את הקורונה ביהודים ובשוטרים
מחטאים את בתי הכלא מקורונה צילום: דוברות שב"ס

קבוצות קיצוניות גזעניות, כולל ניאו-נאצים וקבוצות עליונות לבנה אחרות, מעודדות חברים החולים במחלת נגיף הקורונה להפיץ את הנגיף לשוטרים ויהודים, כך על פי המודיעין שנאסף על ידי ה-FBI.

בדיווח של ABC News פורסם כי ה-FBI בניו יורק מעדכן כי "חברי קבוצות קיצוניות מעודדים זה את זה להפיץ את הנגיף, אם הם נדבקו באמצעות נוזלים גופניים ואינטראקציות אישיות".

מטעם ה-FBI נמסר ביום חמישי לתחנות משטרה ברחבי ארצות הברית כי קיצונים לבנים אנטישמיים וגזענים רוצים להשתמש בבקבוקי ריסוס בכדי להפיץ נוזלי גוף לשוטרים ברחוב. הקיצונים מכוונים גם את החולים להפיץ את המחלה ליהודים "לכל מקום שאליו הם יתכנסו, שווקים, משרדים, אירועים פוליטיים, עסקים ומקומות תפילה".

"אנשים אנטי-ממשלתיים באמריקה אוהבים להתמקד באכיפת החוק כסמל לסמכותה של אמריקה", אמר דון מיאלק, סגן נשיא האיגוד הפדרלי לפיקוחי אכיפת החוק לחדשות ABC והוסיף כי זה "פשוט עצוב שזו המטרה שלהם בזמן משבר במדינה".

ארגונים העוקבים אחר העברת הודעות גזעניות באינטרנט, רואים שיח במשך השבועות האחרונים שמאשימים יהודים ומנהיגים יהודים בנגיף הקורונה והן את התגובה הגלובלית, כולל הפסקה של כל משרדי ממשלה מלבד חיוניים במקומות כמו ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה.

"בעוד העולם מתמודד עם מגפה קטלנית, זו תזכורת בוטה לפיה קבוצות מסוימות - ובמיוחד הקהילה היהודית ואכיפת החוק - חייבות להמשיך במאבק נגד מי שרוצה לפגוע בהן או להרוג אותן, ככל שהמצב הכלכלי נותר שברירי והחברה האזרחית משובשת, הפוטנציאל של מעודדי השנאה לפעול הופך ליותר מסוכן וקטלני יותר", כך אמר מייקל מאסטרס, ראש הארגון המתאם את האבטחה לארגונים ובתי כנסת יהודיים ברחבי ארצות הברית.

קורונה גזענות חוקרי FBI ניאו נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד