י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כך תהני מחג כשר, מטופח ושמח

איפור וטיפוח של המותגים המובילים אסתי לאודר, מאק, קליניק ובובי בראון, בכשרות מהודרת לפסח

כך תהני מחג כשר, מטופח ושמח
מוצרי איפור כשרים לפסח צילום: יח"צ

בשורה משמחת למהדרות בפסח: המותגים המובילים במוצרי איפור וטיפוח אסתי לאודר, מאק, קליניק ובובי בראון, זכו לאישור המהודר של מאור הכשרות

בשמים, קרמים ושאר מוצרי איפור וטיפוח, עלולים להכיל רכיבים מחמץ לעיתים קרובות. הביקוש לאיפור כשר לפסח, במיוחד בכל הנוגע למוצרים הבאים במגע עם הפה עולה מידי שנה. מומחי כשרות הבקיאים בתחום זה טוענים כי במוצרי איפור, קיימים פרומילים נמוכים מאד של חשש חמץ, אך לאור המגמה של היצרנים למעט בחומרים כימים, ולעשות שימוש בחומרים טבעיים וצמחים, גדל החשש להימצאות חמץ או קטניות במוצרי האיפור ולכן יש להעדיף להחמיר ולהשתמש במוצרים הנושאים כשרות לפסח.

מייק אפ של אסתי לאודר • קרדיט: יח"צ

כאמור, לאור הביקוש הרב, המותגים המובילים בתחום מוצרי האיפור והטיפוח, אסתי לאודר, מאק, קליניק ובובי בראון, מספקים מוצרי קוסמטיקה כשרים לפסח באישור המהודר של מומחי הכשרות מאור הכשרות.

בין המוצרים הרבים הכשרים לפסח ניתן למצוא מייק אפים, שפתונים וגלוסים, צלליות, מסקרות, קרמי לחות, סרומים, ועוד מוצרי איפור וטיפוח

"מההיכרות שלנו עם כלל המגזרים בישראל, אנו ערים לדרישת ההולכת וגוברת למוצרים הנושאים כשרות לפסח בקרב לקוחות מהקהל החרדי. מידי שנה אנחנו מרחיבים את מגוון והמוצרים. המטרה שלנו היא להמשיך לספק ללקוחות את המוצרים שהן אוהבות כל השנה, גם בפסח".

חשוב לציין כי בימים אילו כשעם ישראל מתארגן לחג בצל הקורונה וכשחנויות הקניון סגורות, ניתן לקנות את מוצרי המותגים המובילים אסתי לאודר, מאק, קליניק  ובובי בראון,באתרי קניות אונליין בשליחות עד הבית. שווה לעקוב אחר המבצעים המתפרסמים. 

 

איפור כשר לפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד