י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בצל הקורונה

בשידור חי: הרבי מסאטמר ימסור שיחה לבחורי החסידות

הרבי מסאטמר צפוי לנאום היום (13:00, שעון ארה"ב) בשידור חי לכל תלמידי ישיבות סאטמר בעולם אודות המצב השורר בימים אלו בהתפשטות מגיפת הקורונה. את הנאום ימסור האדמו"ר ממעונו שבשכונת ויליאמסבורג בברוקלין

בשידור חי: הרבי מסאטמר ימסור שיחה לבחורי החסידות
הרבי מסאטמר עם מסכה אמש באפיית מצות צילום: באדיבות המצלם

ימים ספורים לאחר ששערי ישיבות החסידות ננעלו, צפוי הרבי מסאטמר למסור היום (שלישי) נאום לכלל תלמידי ישיבות סאטמר בעולם בעניינים העומדים על הפרק, ובמהלכו ישמיע דברי חיזוק והדרכה. את הנאום ימסור האדמו"ר בשידור חי בשעה 13:00 (שעון ארה"ב) ממעונו שבשכונת ויליאמסבורג בברוקלין.

את דבר הנאום הצפוי מסר משב"ק האדמו"ר, הרה"ח רבי שמואל טייטלבוים, בהודעה מיוחדת ששיגר עבור כלל בחורי ישיבות סאטמר בעולם. בהודעה העביר את החלטתו של האדמו"ר לדרוש בענייני מאורעות הזמן וחובת השעה.

"כל אחד יודע את המצב שבו אנו עומדים כעת, ומקווין שזה ישתנה לטובה. לדאבוננו, בינתיים לא שומעים עדיין לא שומעים בשורות טובות.

בשל כך החליט רבינו שליט"א לשאת דברי חיזוק והדרכה לתלמידים הקרויים בנים, בחורי הישיבות הקדושות. רבינו שליט"א מבקש מכל התלמידים החשובים להיות מוכנים בזמן, כדי שיוכלו לשמוע את כל הנקודות החשובות שצירכים לדבר עליהן".

יצויין, כי בהוראת הרבי נסגרו בסוף השבוע האחרון שערי הישיבה הגדולה של החסידות השוכנת ברובע קווינס בניו יורק.

בתוך כך, אמש הגיע האדמו"ר למאפיית המצות של החסידות בוויליאמסבורג, ובצילומים שהתפרסמו נראה האדמו"ר כשהוא נוקט בזהירות יתירה כלפי הסביבה ועוטה מסכה על פניו.

חסידות סאטמר היא מהחצרות הראשונות בניו יורק שנקטו בצעדי מניעת התפשטות הנגיף, כשבשבוע החולף פרסם בית הדין שלה שורת הנחיות מחמירות לחסידים בניסיון למנוע את התפשטות הנגיף.

קורונה האדמו''ר מסאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד