ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בשיחה לילית

נתניהו בתחזית קודרת: עלולים להגיע למיליון נדבקים תוך חודש

"אנחנו עלולים להגיע למיליון נדבקים תוך חודש. במצב קשה יכולים להיות גם עשרת אלפים מתים בישראל כמו שחוזים במודלים המחמירים של משרד הבריאות", את החשש הזה מביע הלילה ראש הממשלה נתניהו בשיחה עם שרי הממשלה

נתניהו בתחזית קודרת: עלולים להגיע למיליון נדבקים תוך חודש
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הלילה (שלישי) ישיבה טלפונית עם שרי הממשלה והזהיר אותם מפני קטסטרופה בריאותית במהלך השבועות הקרובים.

נתניהו אמר: "אנחנו עלולים להגיע למיליון נדבקים תוך חודש. במצב קשה יכולים להיות גם עשרת אלפים מתים בישראל כמו שחוזים במודלים המחמירים של משרד הבריאות". כך מדווחת עמליה דואק בחדשות 12.

על פי הדיווח, גורמים בכירים בממשלה טוענים כי חלק מהשרים עדיין לא הפנימו את קצב ההדבקה וההתפשטות של הקורונה, על כל המשתמע מכך.

היום (שני) צפוייה הממשלה לאשר את החרפת ההנחיות להתמודדות עם התפשטות הקורונה. על פי הדיווח, מסתמן שבהחלטה שיאשרו בצהריים השרים ייכתב בין היתר כי תיאסר ריצה או פעילות ספורטיבית מחוץ לבית ושהמרחק המאושר ליציאה של אזרחים מביתם יוגבל ל-100 מטר - למעט לצורך יציאה לקניות חיוניות. בנוסף, לא צפויות לעלות לאישור השרים הגבלות ספציפית על הגיל השלישי (65 פלוס) אלא המלצה גורפת לא לצאת מהבית. לעובדים חיוניים בגיל השלישי יומלץ לצאת לעבודה תוך שמירה על זהירות יתירה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד