י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נתניהו הצטרף לגינוי

נכי צה"ל נגד 'כחול לבן': "יורקים לנו בפרצוף" • צפו

בראשות הוועדה שעוסקת בזכויות נפגעי טרור, משפחות שכולות ובין היתר תיקוני חקיקה בעניין משפחות מחבלים ערבים ישראלים יעמוד נציג הרשימה המשותפת • ארגון אלמגור בתגובה: "זהו יום שחור" 

נכי צה"ל נגד 'כחול לבן': "יורקים לנו בפרצוף" • צפו
בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ארגון פורום נכי צה"ל פרסם עצומה הקוראת לבני גנץ וגבי אשכנזי רמטכ"לים לשעבר והיום מראשי כחול לבן. לא לשתף עם המשותפת פעולה.

להלן המכתב המלא:

"אנו פורום נכי צה"ל למען בטחון ישראל, המורכב מלוחמי צה"ל מכל היחידות הלוחמות. שנפצעו על הגנת מדינת ישראל, מוחים בתוקף על כוונתכם להוביל את מפלגת "כחול לבן" להקמת ממשלה הנשענת בין אם במישרין ובין אם בעקיפין, על "הרשימה המשותפת". נאמר במכתב שפרסמו הפורום.

"הרשימה המשותפת" היא מפלגה אנטי ציונית, לאומית-פלסטינית. חברי הרשימה לא רק מתנגדים לרעיון הציוני ושואפים לשנות בה את הדגל, את ההמנון ואת נשמת אפה של ישראל, אלא בין חבריה כאלו המהללים מחבלים וקוראים להם "שהידים" קדושים. חברי הרשימה המשותפת קראו לחיילי צה"ל קלגסים ופושעי מלחמה. קראו לחרם על ישראל. לא הסכימו לגנות פגיעה בכוחות הביטחון, סרבו לכנות את החמאס ארגון טרור ועוד קצרה היריעה!

אנו מפצירים בכם כנכי צה"ל, אשר הקריבו את גופם למען המדינה- אל תעשו צעד נוסף בכיוון הזה!! כיצד תוכלו להסתכל בעיניים שלנו, אנו שהקרבנו את הגוף והנפש למען המדינה, בעודכם משתפים פעולה עם מי שחותר להרוס את מדינתנו?

אנחנו מפצירים בכם לא לחצות את הקו האדום המסוכן הזה ולא להסתייע ברשימה אנטי ציונית לאומנית פלסטינית למען קידום מטרות פוליטיות טקטיות. אל תפנו גב למפעל הציוני! הגנו על כבודנו ועל כבודם של חיילי צה"ל. חיזרו בכם מן המהלך ההרסני הזה לטובת מדינת ישראל.

הזוי שבתקופה זו בא העולם כולו מנהל מלחמת עולם נגד נגיף הקורונה, חלקכם בוחרים להתעסק בזוטות שפוגעות במורל הלאומי ומסכנות את שלום הציבור בעת הזו יש צורך ממשי בממשלת חירום לאומית שתילחם יחד כאיש אחד בלב אחד בנגיף המשתולל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב למכתב וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "כחול לבן - בושה!".

מפלגת כחול לבן נכי צה"ל נפגעי טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד