י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הקרב על הוועדות

הח"כ מהימין הפר את החרם: "משחקי ילדים מטומטמים"

בעוד חברי גוש הימין בהוראת ראש הממשלה מחרימים את הדיונים בכנסת, הגיע להיום לוועדת הכספים חבר הכנסת של סיעת 'ימינה' אופיר סופר, שדרש לפעול לממשלת אחדות

הח"כ מהימין הפר את החרם: "משחקי ילדים מטומטמים"
ח"כ אופיר סופר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בכנסת נפתחו הבוקר (שלישי) דיוני ועדות הכנסת עם דיון ראשון בוועדת הכספים בראשות היו"ר החדש, חבר הכנסת עודד פורר. למרות החרם של גוש הימין, אחד מחברי הכנסת מסיעת 'ימינה' הגיע לדיון, תוך שהוא תוקף את החלטת הגוש.

היה זה חבר הכנסת אופיר סופר שהשתתף בדיון ובחר לקרוא לחברי הכנסת לפעול להקמת ממשלת חירום. בנוסף, והוא פנה באופן אישי ליו"ר הוועדה חבר הכנסת פורר וביקש ממני להסיר את החוקים הפרסונליים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

השתתפותו של סופר בוועדה הגיעה למרות הודעת הליכוד הבוקר בה הודיעו כי חברי גוש ה- 58 יחרימו את דיוני הוועדה והמליאה, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז הגוש בכנסת חה"כ מיקי זוהר התקשר לסופר, שבתגובה נטש את הדיון.

חבר הכנסת אופיר סופר עצמו הגיב לסערה סביב השתתפותו בדיון ויצא במתקפה על החרמת הדיונים: "אני לא מורד ולא שובר את הגוש ולא נעליים אני לא מתכוון לשחק במשחקי ילדים מטומטמים בזמן שאזרחי ישראל משוועים לממשלת חירום- במציאות נוראית שלא היתה כמותה מקום המדינה".

חבר הכנסת סופר ציין כי "באתי לוועדה כדי לומר מדם ליבי בפרצופם של כחול לבן ושלוחו של ליברמן, ח"כ עודד פורר: נמאס מהמשחקים שלכם, נמאס שכל מה שמעניין אתכם היום זה רק להעביר חוקי אנטי ביבי". עוד תקף סופר את כחול לבן כשאמר: "בלבלתם את המוח שאצלכם ישראל לפני הכל. שקרנים. אזרחי ישראל הם כנראה האחרונים שמעניינים אתכם".

מפלגת ימינה ועדת הכספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד