י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הממשלה תכריע הערב

התחבורה הציבורית תבוטל; יותר לצאת עד 100 מטר מהבית

יובא הערב להכרעה: בשעה 20:30 תתכנס הממשלה לאשר את הנוסח המתוקן של התקנות לשעת חירום הקובעות כי תותר יציאה מהבית למאה מטרים • לא יונהג משק לשעת חירום

התחבורה הציבורית תבוטל; יותר לצאת עד 100 מטר מהבית
חולה קורונה שברח נתפס ברכבת צילום: המצלם

מספר החולים בקורונה בישראל זינק ל-1,656. רק היום נפטרו 2 ישראלים נוספים לאחר שחלו בקורונה. בכך, עלה מספר הנפטרים מהקורונה לשלושה.

במשרד הבריאות מתעקשים כל העת להחמיר את ההנחיות ולהכריז על סגר כללי, אולם באוצר מתנגדים בשל ההשלכות הכלכליות שייווצרו ממהלך כזה. מי שיכריע בנידון הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו.

היום (שלישי) בשעה 20:30 צפויה הצבעה טלפונית של חברי הממשלה, אודות ההחמרות הצפויות. ככל הנראה לא יוטל סגר כללי, אך ההנחיות יוחמרו משמעותית.

על פי הטיוטה המתגבשת של התקנות לשעת חירום - מקומות עבודה ימשיכו לפעול ולא יונהג משק לשעת חירום. עם זאת, בכניסה לכל מקום עבודה יתבצעו בדיקות חום על מנת לוודא שהעובדים לא נדבקו ולא ייווצר מעגל הדבקה נוסף.

כמו כן, התחבורה הציבורית תושבת לחלוטין, ומוניות יורשו להמשיך לפעול ובלבד שיסיעו רק נוסע אחד. למקומות עבודה חיוניים יהיו הסעות ייחודיות במקום התחבורה הציבורית.

לשאר האזרחים תותר יציאה מהבית למרחק של כ-100 מטר, לעומת 50 אותם דרשו במערכת הבריאות. כמו כן, מסעדות יורשו להמשיך לפעול אך עם משלוחים בלבד ולא תותר ישיבה במקום או לקיחה עצמית.

משרד הבריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד