י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הישר בעיניו

כך צפצף ליברמן על הנחיות משרד הבריאות

ספרים זועמים: שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן נצפה הבוקר מסתפר - בניגוד להנחיות הברורות של משרד הבריאות שלא לפתוח מספרות

כך צפצף ליברמן על הנחיות משרד הבריאות
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כחלק מהנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות הקורונה, נאסר על בתי עסק שאינם חיוניים להמשיך לעבוד. בין בתי העסק שנאסרה עליהם העבודה - מספרות.

אלא שהכתב עמרי מניב דיווח הערב בערוץ 13, כי בניגוד להנחיות, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע הבוקר (שלישי) בשעה 10:45 למספרה מוכרת מאוד בירושלים, שנפתחה במיוחד עבורו בניגוד לחוק.

הוא נכנס עם רכבו למקום שאסור בתנועת כלי רכב, חנה במקום שאסור לחניה ונכנס להתספר. כשיצא, סגר בעל המספרה את המקום, שכאמור, נפתח במיוחד עבורו.

ספרים רבים הביעו תרעומת על המקרה, שכן לדבריהם הם כורעים תחת ההשלכות הכלכליות הנובעות כתוצאה מהשבתת העבודה, בעוד שישנו ספר העושה ככל העולה על רוחו בחסותו של שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

ליברמן עצמו סירב להגיב לדברים, ומהמספרה נמסר כי היא אינה מגיבה באשר ללקוחותיה. בתוך כך, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר הערב כי החל ממחר - פקחים עירוניים יוכלו גם כן לאכוף סגירה של בתי עסק שיפרו את הנחיות משרד הבריאות.

אביגדור ליברמן מספרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד