י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשיבה טובה

סוחר תשמישי הקדושה מבני ברק נפטר בגיל 100

הרב אורי נוריאל זצ"ל הלך לעולמו בשיבה טובה בגיל 100 כשהוא מותיר אחריו משפחה ענפה • המנוח היה מפורסם כמי שמחלק כל ערב שבת בשמים ומבקש מאנשים לברך כדי שיוכל לענות 'אמן'

סוחר תשמישי הקדושה מבני ברק נפטר בגיל 100
הרב אורי נוריאל זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבני ברק הלך לעולמו בשיבה טובה ובשם טוב הרב אורי נוריאל זצ"ל, משכונת רמת אהרן בבני ברק והוא בן 100 בפטירתו. 

המנוח היה משכים ומעריב לבתי כנסיות ומדרשות, ירא שמים במיוחד שמקפיד על קלה כבחמורה, היה מקורב מאוד לאדמו"ר בעל ה'אהבת יעקב' מביאלא רמת אהרן זצ"ל, שאף מינה אותו להיות המפקח בבית כנסת שלו ע"מ שאנשים לא ידברו בשעת התפילה וקריאת התורה.

כמו כן, היה מוכר בקרב כל תושבי האזור שהיה מחלק בשמים כל ערב שבת לעוברים ושבים ומבקש מהם לברך כדי שיענה אמן על ברכותיהם.

לפרנסתו היה הרב נוריאל במשך שנים רבות עובד לפרנסתו כסיטונאי של תשמישי קדושה וספרי קודש, בתחילה הקים את חנותו ברחוב אחד העם בתל אביב. במשך 50 שנה היה נוסע כל יום מבני ברק לעבודתו בתל אביב,

לפני מספר שנים, כשהייתה קשה עליו הנסיעה, העביר את חנותו לרחוב רבי עקיבא 3 בבני ברק. היה מוכר בקרב כל סוחרי תשמישי הקדושה הוותיקים באזור בני ברק ותל אביב כסוחר ישר שנושא ונותן באמונה.

היה מקפיד במסירות נפש כל יום רביעי לנסוע לירושלים להתפלל בכותל המערבי עד לפני שנים ספורות. זכה והשאיר דורות ישרים ומברכים, בנים ובנות נכדים נינים ובני נינים. 

הלווייתו תצא הערב מבית המדרש ביאלא ברחוב רוזנהיים בבני ברק דרך בית המדרש 'אור החיים' ברחוב רבי עקיבא, שם השתתף וליווה הגר"ש בעדני, ומשם להר המנוחות בירושלים - שם נטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

תשמישי קדושה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד