י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כרוזים, סגירת חנויות ונתינת דוחות

תיעוד: כך אכפה המשטרה את הסגר במאה שערים

עם כניסת תוקפו של הסגר, פשטו שוטרים על שכונת מאה שערים, הורו לבעלי החנויות שאינן מוגדרות כחיוניות לסגור מיידית, ואלה שלא נענו נקנסו בסך 5,000 שקלים • לצד זאת, הכריזו ניידות משטרה כי השוהים בחוצות עוברים על החוק וצפויים להיקנס 

תיעוד: כך אכפה המשטרה את הסגר במאה שערים
משטרה במאה שערים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: כוחות משטרת ישראל פועלים בשעות האחרונות בשכונת מאה שערים בירושלים, על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם שנכנסו לתוקפן היום (רביעי) החל מהשעה 17:00 ויהיו בתוקף למשך השבוע הקרוב לפחות.

כוחות המשטרה לאורך הימים האחרונים פעלו באזור שכונת מאה שערים, להסברה מול בתי העסק והאוכלוסיה, על מנת להביא ליישום הנחיות משרד הבריאות ע"י הציבור.

במהלך השעות האחרונות, ולאור עדכון הנחיות צו בריאות העם, פועלים השוטרים בתחום ההסברה באמצעות כריזה לתושבים שייכנסו לבתיהם, לצד אכיפה בלתי מתפשרת נגד בתי עסק הממשיכים לפעול בניגוד להנחיות. נגד אחד מהם נרשם דו"ח אכיפה.

פעילות המשטרה הביאה לצמצום ניכר של הציבור ברחובות השכונה, והנוכחות נמשכת על מנת לוודא שכלל התושבים נשמעים להנחיות.

צריך לציין כי מרבית בתי העסק, הקפידו על קיום ההוראות כלשונם.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים!

מהמשטרה נמסר: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

אכיפת המשטרה סגר מאה שערים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד