י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בעקבות קריאת הנשיא

נתניהו וגנץ סיכמו; צוותי המו"מ יחזרו לשוחח

למרות שנתניהו איים והצהיר בפומבי כי הזזתו של יולי אדלשטיין מתפקיד יו"ר הכנסת תסיים את המו"מ לממשלת אחדות, נתניהו וגנץ שוחחו הערב וסיכמו כי צוותי המו"מ ישובו להיפגש  

נתניהו וגנץ סיכמו; צוותי המו"מ יחזרו לשוחח
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: גילי יערי/גדעון מרקוביץ, פלאש 90

למרות הטלטלה הבוקר (רביעי) במשכן הכנסת שהובילה להתפטרותו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מתפקידו, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, שוחחו הערב טלפונית וסיכמו כי צוותי המשא ומתן יחזרו לשוחח במטרה לפעול להקמת ממשלת אחדות.

בהודעה משותפת ששיגרו בכחול לבן ובליכוד נמסר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ שוחחו הערב וזאת "על רקע ההחמרה במגיפת הקורונה וקריאתו של נשיא המדינה".

בהודעה המשותפת נכתב כי "השניים הנחו את צוותי המו"מ לחזור לשולחן הדיונים מחר בכדי לבחון אפשרות של הקמת ממשלת חירום לאומית", כשברקע חילוקי דעות ב'כחול לבן' לגבי ישיבה לצד בנימין נתניהו גם בעת הזו - מגיפת הקורונה המשתוללת.

רק הערב הכריז ח"כ משה בוגי יעלון באולפן 'ערוץ 13', כי הוא לא יישב עם בנימין נתניהו בשום סיטואציה. על פי הדיווחים כי גם חבר ההנהגה יאיר לפיד מתנגד בכל תוקף לממשלת אחדות עם נתניהו. הוי אומר שממשלת אחדות פירושה פירוקה של 'כחול לבן'.

כזכור, בליכוד הודיעו כי החלפתו של יו"ר הכנסת תגרור את המדינה לבחירות רביעיות וממילא יופסק מיידית המו"מ לממשלת אחדות, אלא שלמרות התפטרותו של אדלשטיין, נראה כי המו"מ צפוי לחזור, כאשר אדלשטיין יוכל למשוך את התפטרותו עד ליום שישי בשעה 10:59.

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד