ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ

מנהל החברה קדישא: "אחוז גדול של חרדים, שמרו על ההוראות"

"אני מבקש מכם אחי ורעי, המצב מאד מאד מאד חמור", כך מתחנן מנהל החברה קדישא בצרפת מעמך בית ישראל, לאחר של"ע קבר כמה מבני הקהילה שהלכו לעולמם בגיל צעיר לאחר שנדבקו בנגיף הקטלני • צפו בדבריו

מנהל החברה קדישא: "אחוז גדול של חרדים, שמרו על ההוראות"
מתפללים מחוץ לאיצקוביץ צילום: יוסי אלוני

מפקד זק"א ומנהל חברה קדישא בצרפת, הרב מנחם פרץ יוצא בקריאה נרגשת, לאחר פטירתם של רבים מחברי הקהילה היהודית בצרפת מנגיף הקורונה.

"אחי ורעי הנמצאים בארץ ישראל ובחוץ לארץ, אני מנחם פרץ מנהל חברת קדישא בצרפת ומפקד זק"א בצרפת".

"אני מספר לכם את מה שאנחנו חווים כל יום בצרפת, יש לנו הרבה מאד נפטרים, לצערי הרב כמעט חצי מהנפטרים זה בגלל נגיף הקורונה לא עלינו ולא עליכם".

"במספר של הנפגעים מנגיף הקורונה יש אחוז מאד גדול של יהודים חרדים, מסורתיים, יהודים שיוצאים לבית הכנסת, אני מבקש מכם אחי ורעי, המצב מאד מאד מאד חמור, אנחנו מאד מקווים לימים יותר טובים בעזרת השם, אבל בינתיים תשמרו על ההנחיות של משרד הבריאות, תשמרו על ההנחיות של הרופאים, תשמרו על ההנחיות של הרבנים שהם גם כן שומעים לרופאים ושל משרד הבריאות".

כמי שראה בשבוע האחרון לא מעט גופות ל"ע, הרב פרץ מתחנן לציבור: "אנא מכם אל תסכנו את חייכם ואת חיי קרוביכם ואת החיים של אנשים שאתם אפילו לא מכירים, בבקשה מכם אני פונה אליכם בהודעת חירום, שהקב"ה ישלח רפואה שלמה לכל חולי עם ישראל, ושנפגש בעזרת השם בשמחות בביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלמה במהרה בימינו ממש".

חברא קדישא קורונה צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד