ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
זעקה מקראון-הייטס

ציפורה מתחננת: "מכפישים אותנו לחינם, אנחנו מצייתים"

"לאלה הממהרים לחרוץ את לשונם, ולהוציא לעז על שכונת המלך. אנא ניצרו את לשונכם. ובור ששתיתם ממנו מים אל תזרקו בו אבן", כך כותבת חב"דניקית תושבת קראון הייטס נגד המשמיצים את הקהילה בימים אלה נוכח ריבוי החולים שם

ציפורה מתחננת: "מכפישים אותנו לחינם, אנחנו מצייתים"
אילוסטרציה צילום: unsplash

תושבת קראון הייטס, כותבת מדם ליבה על הפרסומים האחרונים ברשתות החברתיות לגבי התנהגות תושבי קראון הייטס החרדים, שסופגים בימים האחרונים עלבונות קשים, בעקבות ריבוי החולים בשכונה המאוכלסת באלפי חסידי חב"ד.

וכך היא כותבת בפוסט שפרסמה:

שלום. זאת ציפורה וואגעל מקראון הייטס.

לאור הכתבות המאוד לא מחמיאות על קראון הייטס בימים האחרונים, כשמשמיצים את השכונה כקן צרעות, והמקום מתואר כמרעין בישין. החלטתי לכתוב משהו כדי לרומם את שכונת המלך (קראון = כתר) נגד כל המלעיזים למיניהם.

איך יכולים להצביע באצבע מאשימה על קהילה קדושה קראון הייטס, כאן ציוה ה' את הברכה. בכל הקשור לנגיף והתפשטותו במהירות הבזק, חיה כאן קהילה תוססת ופתוחה לכל מאן דבעי בעת הצורך. קהילה חמה ומחבקת שהפעם עוצמתה היא חולשתה, ועד שהובהרו העניינים כבר רבים ר"ל נפגעו.

ב"ה במשך השנה אנחנו במגע בלתי פוסק עם זרים. לפני שהתאוששנו מחגי תשרי כבר הגיע כנס השלוחים, לפני שסיימנו כבר חגי כסלו, ואח"כ כנס השלוחות, ואז היה מלא שמחות, לחיים, שלום זכר, בריתות, חתונות, ולהבדיל לוויות, וניחום אבלים ועוד ועוד. אירועי נשי חב"ד, התוועדויות דיומי פגרא, ועזרה וחסד אין סופיים, ביקור חולים, שפרה ופועה, והצלה, ואלו רק חלק מהארגונים.

הערבות ההדדית היוצאת מכאן בהכרח גוררת התככחות תמידית בין אנשים, אבל מכאן ועד להוציא לעז על ההתנהלות של האנשים ושיש חוסר אחריות, היא רחוקה מהדרך, רחוקה מהמציאות.

בשבוע שעבר נערכו כמה חתונות במתכונות שרק הראש היהודי היה יכול להמציא, צעירים יקרים שמגיע לכם הצדעה על שיתוף הפעולה, ביום שמחתם לה הם ציפו בכליון עיניים, והם התגשמו לאור הנסיבות בצורה קצת שונה. תושבי השכונה היקרים, אנשי המרפסו שיתפו פעולה בחתונות ולהבדיל בהלוויות. יום אחד התפללו בחניות ובמרפסות, ולמחרת בטלו בגלל הוראה מהרבנים. כולם ספונים בבתים ומצייתים להוראות כי בנפשנו הדבר.

לאלה הממהרים לחרוץ את לשונם, ולהוציא לעז על שכונת המלך. אנא ניצרו את לשונכם. ובור ששתיתם ממנו מים אל תזרקו בו אבן. כי מכאן תצא בשורת הגאולה שעומדת כבר על המפתן והמזוזה, ומלכנו בראשנו לארצנו הקדושה עם ענני שמיא.

חסידי חבד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד