י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שידור חי בזום

בעקבות הקורונה: מיזם קבלת שבת מרגש עם הזמר הישראלי

בעקבות הסגר שהוטל על אזרחי ישראל בניסיון לבלום את התפשטות הקורונה, המוני ישראלים ייקחו מחר חלק ביוזמה משותפת לקבלת שבת המונית על המרפסת

בעקבות הקורונה: מיזם קבלת שבת מרגש עם הזמר הישראלי
קובי אפללו צילום: חיים טויטו

המוני ישראלים ייקחו מחר (שישי, 17:00) חלק ביוזמה משותפת לקבלת שבת המונית על המרפסת.

האירוע, ביוזמת מיזם שבת UNPLUGGED, יועבר בשידור חי באמצעות אפליקציית zoom ויאפשר לישראלים מכל הארץ להתחבר לקבלת שבת משותפת עם חברים, בני משפחה, שכנים וגם אנשים זרים.

הזמר קובי אפללו יוביל שירה משותפת של שירי השבת הכי יפים והכי ישראלים ובנוסף יבצע כמה מלהיטיו הגדולים. בסיומה תיערך הדלקת נרות המונית.

ד"ר רות קבסה אברמזון מובילת היוזמה: "מחר אחר הצהריים המוני מרפסות בישראל יפיצו אור ואנרגיות טובות ותקווה ותפילה ואמונה כל משפחה על פי דרכה. כולנו נדליק נרות כדי לקבל את השבת ולקרב את הריפוי ואת הניצחון של הרוח האנושית".

לדבריה, "בימים כאלה כשקשה להבדיל בין ימות השבוע, עוד יותר חשוב לזכור ולהזכיר לעצמנו את השבת. למצוא את הדרך להעניק לעצמנו את המתנה הזו של יממה נטולת חדשות ועדכונים ופחד ודאגה. יממה של משפחה ולא של מסכים. יממה של שקט ולא של שעמום. זה אתגר משותף לכולנו. למי שרגילים לבקר את סבא וסבתא או ההורים ולמי שרגילים לטייל ברחבי הארץ עם הילדים וכמובן לכולנו שמחכים כל השבוע לארוחת שישי גדושה במשפחה וחברים. דווקא בגלל שכל זה נמנע מאיתנו, חשוב שלא נהפוך את השבת לעוד יום בשבוע. שניתן לעצמנו להרגיש מיוחדים".

לרישום - לחצו כאן

קורונה קבלת שבת קבלת שבת המונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד