י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כך תתפצל כחול לבן

מי יישארו עם גנץ ומי יערקו עם לפיד ויעלון

הדרמה הפוליטית הולידה את פיצולה המוקדם של מפלגת כחול לבן, שנבנתה רק בשנה שעברה והיא מורכבת משלוש סיעות • 'בחדרי חרדים' עושה סדר בבלאגן

מי יישארו עם גנץ ומי יערקו עם לפיד ויעלון
לפיד בישיבת סיעת כחול לבן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הפיצול בכחול לבן יוצא לדרך עם הבקשה הרשמית של כחול לבן מהוועדה המסדרת להתפצל לשתי סיעות. 'בחדרי חרדים' עושה סדר ברשימת כחול לבן המפוצלת.

מפלגת כחול לבן הוקמה משלושה סיעות נפרדות: הגדולה היא חוסן לישראל שהקים בני גנץ; השנייה היא יש עתיד בראשות יאיר לפיד; והשלישית היא תל"ם בראשות משה בוגי יעלון. כעת נראה כי לפיד ויעלון יחברו יחד וינהלו קרב על כך ששם המפלגה 'כחול לבן' יישאר בידם.

תחת מפלגתו של בני גנץ נמצאים; גבי אשכנזי, אבי ניסנקורן, מיקי חיימוביץ', מיכאל ביטון, חילי טרופר, אורית פרקש-הכהן, מירב כהן, אסף זמיר, יזהר שי, עומר ינקלביץ', ר'דיר מריח, אלון שוסטר, רם שפע ואיתן גינזבורג.

ביש עתיד מכהנים כיום: יאיר לפיד שעומד בראש, מאיר כהן, עפר שלח, אורנה ברביבאי, קארין אלהרר, יואל רזבוזוב, אלעזר שטרן, מיקי לוי, פנינה תמנו-שטה, רם בן ברק, יואב סגלוביץ', בועז טופורובסקי ועידן רול.

מפלגתו של בוגי יעלון שהוקמה גם היא עומדת בפני פירוק כשחלקים מרשימתו שוקלים לערוק לחוסן לישראל ולהצטרף לממשלת נתניהו, כאשר תחתיו מכהנים בכנסת: יועז הנדל, צבי האוזר, אורלי פרומן ואנדריי קוז'ינוב.

מפלגת כחול לבן חוסן לישראל בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד