ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הילד הפך לעיוור

אלפים שתו רעל בתקווה שזה יעיל לקורונה

באיראן מוכת הקורונה, התפשטה שמועה כי 'מתנול' יעיל נגד הנגיף. כתוצאה מכך, מאות מתים ואלפי חולים במדינה

אלפים שתו רעל בתקווה שזה יעיל לקורונה
מתנול צילום: באדיבות המצלם

בתקשורת האיראנית מדווחים כי כמעט 300 בני אדם נהרגו ולמעלה מ -1,000 חולים עד כה על ידי בליעת 'מתנול', חומר כוהל נוזלי חסר צבע, דליק ורעיל.

ברחבי הרפובליקה האסלאמית של איראן אסור לשתות אלכוהול מבחינה דתית, וגורם מסוים שלא ברור מי הוא, הפיץ ברשתות החברתיות כי זו תרופה נגד קורונה. ב

רחבי המדיה החברתית באיראן אנשים נותרים חשדנים כלפי המשטר לאחר שהסתירה את המשבר במשך ימים לפני שהקורונה התפשטה בכל המדינה והביאה לאלפי הרוגים כולל אנשי ממשל.

הניו יורק טיימס מדווח כי בטהרן ילד בן 5 שתה את הכוהל, ועובדת רפואה איראנית עם מסכה התחננה בפני הציבור לדבר אחד בלבד: "תפסיקו לשתות כוהל תעשייתי בגלל פחדים של הנגיף הקורונה".

הילד הפך כתוצאה מהשתייה לעיוור, לאחר שהוריו נתנו לו מתנול רעיל מתוך אמונה שגויה שהוא מגן מפני הנגיף, הוא רק אחד ממאות הקורבנות של מגיפה בתוך המגיפה שאחזה כעת באיראן.

"הנגיף מתפשט ואנשים פשוט מתים, ואני חושב שהם אפילו פחות מודעים לעובדה שיש סכנות אחרות בסביבה", אמר ד"ר קנוט אריק הובדה, מומחה קליני מאוסלו נורווגיה, הוא חוקר הרעלת 'מתנול' וחושש שההתפרצות יכולה להיות חמורה עוד יותר ממה שדווח. "כשהם ממשיכים לשתות את זה, יהיו יותר אנשים מורעלים."

קורונה קורונה באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד