י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחזה מביש

נגד כולם: הפעילו ת"ת בקרית ספר, תקפו שוטרים ונעצרו

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: משטרת ישראל עצרה הבוקר חשוד ועיכבה נוסף בעיר מודיעין עלית לאחר שהפעילו תלמוד תורה שבה שהו כ 40 ילדים, הורו לילדים לא להתפזר, גרמו לפרובוקציות והתעמתו עם השוטרים

נגד כולם: הפעילו ת"ת בקרית ספר, תקפו שוטרים ונעצרו
שוטרים בפעולות אכיפה במאה שערים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל לסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, מוקדם יותר היום הגיעו שוטרים לתלמוד תורה בעיר מודיעין עלית בעת שלמדו שם כ 40 ילדים.
השוטרים הורו למפעילי התלמוד לפזר במיידית את הילדים החשודים סרבו והחלו מתעמתים עם השוטרים. 

מדובר בתלמוד תורה השייך לגורמים קיצוניים ביותר - שאינם נשמעים להוראות כלל הרבנים במגזר החרדי בעולם כולו. יצויין כי בעיתון 'הפלס' של הפלג הירושלמי גינו הבוקר בחריפות את מי שלא נשמעים להוראות משרד הבריאות ומתעמתים עם כוחות הביטחון. בנוסף, בעיר בית שמש חתמו היום לראשונה ובאורח נדיר, רבני הסיקריקים יחד עם רבני העיר על החובה להישמע ולפעול על פי הוראות  משרד הבריאות. כך שקבוצה זו ככל הנראה אינה זוכה לגיבוי מאף גורם רבני. 

לאחר שהשוטרים פיזרו את הילדים נרשם קנס למפעיל הישיבה וחשוד נוסף נעצר לחקירה בגין הפרת הוראה חוקית, הכשלת שוטר והפרת צו בהתאם להוראה.

צפו בתיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים:

ממשטרת ישראל נמסר כי היא פועלת בכוחות מתוגברים לאכיפת ההגבלות ופרוסה ברחבי העיר לבלימת התפשטות המגיפה.

משטרת ישראל מדגישה כי המגזר החרדי ברובו המוחלט שומר ומקפיד על הוראות משרד הבריאות, לצערנו ישנן שאינם נשמעים להוראות שנועדו להציל חיים לכן אם ההידברות לא משכנעת, האכיפה תהיה פחות סובלנית.
נשמעים להנחיות – מצילים חיים.

קורונה תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד