ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בחוסן יתעקשו?

לאחר הפרסום ב׳בחדרי׳: גנץ דורש את תיק הבריאות

בעקבות הדיווח ב'בחדרי חרדים' על ההתחייבות של ראש המממשלה להותיר בידיו של יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן, את תיק הבריאות, בחוסן לישראל דורשים לקבל את התיק לידיהם • לפני הבחירות התחייבו בכחול לבן כי ליצמן לא ישמש שר בריאות בממשלתם 

לאחר הפרסום ב׳בחדרי׳: גנץ דורש את תיק הבריאות
בני גנץ בנאומו הפוליטי הראשון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר הפרסום ב׳בחדרי חרדים׳ על כך שראש הממשלה התחייב לראשי הסיעות החרדיות כי הם ישמרו על תפקידיהם הנוכחיים ובהם תיק הבריאות - שישמר בידיו של יו״ר יהדות התורה יעקב ליצמן, בחוסן לישראל דורשים כעת לקבל את התיק לידיהם.

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי בעקבות הביקורת שנשמעה לאחר הפרסום ב׳בחדרי חרדים׳, על כך שגנץ משאיר את תיק הבריאות בידי מי שתקף שוב ושוב לאורך קמפיין הבחירות, בחוסן לישראל מבקשים כעת לקבל את התיק לידיהם.

בסביבתו של גנץ מסרבים לומר כי הם יתעקשו על משרד הבריאות, כאשר יתכן ודרישתם עלולה לגרום לקשיים של ממש, שכן במספר הזדמנויות הבהיר השר יעקב ליצמן כי הוא דורש לשמור על תפקיד שר הבריאות.

כזכור, במהלך קמפיין הבחירות של כחול לבן השיקו במפלגה המאוחדת קמפיין 5,000 על התנהלות משרד הבריאות, קמפיין שנקבר לאחר כיממה, אך בדפי המסרים תקפו שוב ושוב את מערכת הבריאות ואת העומד בראשה.

באחד מנאומיו של גנץ בקמפיין הבחירות, הוא אמר: "יעקב ליצמן הוא שר בריאות שכשל בתפקידו, ולכן אנחנו ניקח את זה אלינו". בהזדמנות אחרת התחייב גנץ, כי יעקב ליצמן לא יכהן כשר בממשלתו.

חוסן לישראל יעקב ליצמן משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד