י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"להשאיר את הטלפונים פתוחים בשבת"

בשבת: חולי קורונה מאומתים אותרו ונלקחו לאשפוז

צוות מתנדבים של זק"א הוקפצו במהלך השבת לאתר חולה קורונה לאחר שהגיע תוצאות חיוביות לבדיקה שלו • בארגון זק"א קוראים  לציבור החרדי שממתין לתשובת בדיקת קורונה: "להשאיר הטלפונים פתוחים בשבת"

בשבת: חולי קורונה מאומתים אותרו ונלקחו לאשפוז
מתפללים ברחוב צילום: תומר נויברג, פלאש 90

זו השבת השנייה שמוקד החירום של זק"א הופעל בכמה וכמה מקרים. בצהרי שבת בשעה 14:00, התקבל דיווח על חולה חרדי בן 76 עם מחלות רקע רבות ממודיעין עילית.

האיש נבדק במיון ביום חמישי ושוחרר הביתה, היום התגלה שהוא חולה קורונה. אולם משרד הבריאות לא הצליח לאתר אותו, מאחר וזה לא ענה בטלפון. צוות מתנדבים של זק"א הוקפצו לאתרו במהלך יום השבת, החולה אותר ונלקח לאשפוז וכל משפחתו הוכנסה לבידוד.

מהחקירה עלה שהאדון נכח בחתונה רבת משתתפים, למרות האיסור, ואף נוכח בתפילות במניין שלם מספר פעמים. בנוסף לאיתור וההודעה למשפחה, כרוז של זק"א הסתובב ברחובות מודיעין עילית להורות ולהתריע לכל מי שבא במגע עם החולה, וכל מי שהשתתף בחתונה או במניין התפילה שיכנסו לבידוד.

כמו כן, בעיר רכסים התקבלה ממשרד הבריאות תשובה מאומתת על חולה קורונה, צוות מתנדבים של זק"א איתר את החולה שנלקח לאשפוז. החולה התפלל בשני בתי כנסת וביקר בישיבה. משפחתו וכ-200 איש נוספים הוכנסו לבידוד בעקבות ההכרזה של זק"א.

ארגון זק"א קורא לציבור החרדי שממתין לתשובת בדיקת קורונה - להשאיר את הטלפונים פתוחים בשבת, ולענות כשיש צלצול. וזאת לפי הוראות הרבנים. מדובר בפיקוח נפש של ממש. וכל רגע הוא קריטי.

מודיעין עילית רכסים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד