י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קרבן נוסף מהנגיף

אבל בחצר: הנגיד של גור נפטר מקורונה

איש העסקים הנגיד ר' צבי יהודה שמידט ז"ל חבר מועצת הנשיאות העולמית של איחוד מוסדות גור משכונת פלטבוש בברוקלין נפטר מנגיף הקורונה 

אבל בחצר: הנגיד של גור נפטר מקורונה
ר' צבי יהודה שמידט ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אבל כבד בחצר חסידות גור: הנגיד הרבני ואיש העסקים ר' צבי יהודה שמידט ז"ל משכונת פלטבוש בברוקלין נפטר בשבת ל"ע מנגיף הקורונה והוא בן 71 בפטירתו. 

הרב שמידט ז"ל, בנו של הרב אפרים שמידט ז"ל, נדבק בנגיף באחרונה ואושפז בבית החולים במצב קשה מאוד, ומאז הדרדר מצבו. רבים נשאו תפילות נרגשות לרפואת ר' צבי יהודה בן רבקה, רבני חסידות גור קראו באופן מיוחד להתפלל לרפואתו, אך בשבת קודש נפטר לבית עולמו מהנגיף הקטלני. 

ר' צבי שמידט ז"ל היה מהתומכים הגדולים של איחוד מוסדות גור ופיזר הון רב לצדקה ואחזקת תורה וחסד. כל ימיו היה מהנותנים הגדולים והיה חבר מועצת הנשיאות העולמית של איחוד מוסדות גור. לפרנסתו היה הבעלים של חברת הממתקים 'פשקס' המפורסמות והיה מהמקורבים הגדולים של האדמו"ר מגור. 

בחסידות גור מבכים מרה את פטירת ומציינים כי  ר' צבי יהודה ז"ל היה חסיד אמת ונודע בנאמנותו לבית גור ובדביקותו בכ"ק האדמו"ר שליט"א, קבע עתים לתורה ואהב אותה בכל לבו.

הוא היה מהיוזמים את בניית בית המדרש החדש בכינוס ההיסטורי לפני 4 שנים ומעמודי התווך של איחוד מוסדות גור. כמו כן כיהן כל השנים כחבר מועצת הנשיאות העולמית של האיחוד, וידיד אישי של מנכ"ל האיחוד ר' יונתן בורנשטיין.

את מעשי הצדקה עשה בצנעה ובענוות חן, אהוב ונערץ על כולם ומידת השלום היתה אחד הסמלים שלו, בגור מציינים כי בימיו האחרונים עוד הספיק ר' צבי להשתתף בעין יפה כדרכו בפרוייקט הענק 'קמחא דפסחא' של האיחוד.

הציבור נקרא להתפלל עבור רעייתו וילדיו שגם חלו בנגיף, מאטל פעסל בת חיה שרה, יצחק מאיר בן מאטל פעסל, דב בער בן מאטל פעסל ומשה בן מאטל פעסל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

איחוד מוסדות גור קורונה צבי יהודה שמידט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד