י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מפתיע ומאכזב"

הח"כית של לפיד עורקת לגנץ: "גיבוי מלא לממשלת האחדות"

חברת הכנסת ממפלגתו של לפיד, המתנגד לישיבה תחת נתניהו, הודיעה כי תעבור לחוסן לישראל "כדי לתת גיבוי מלא לגנץ בממשלת האחדות שתוקם בקרוב" • גורמים ביש עתיד אמרו על החלטתה כי "זה מפתיע ומאכזב"

הח"כית של לפיד עורקת לגנץ: "גיבוי מלא לממשלת האחדות"
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

על רקע המשבר הדרמטי בסייעת כחול לבן, חברת הכנסת פנינה תמנו שטה מסייעת יש עתיד הודיעה כי היא עורקת למפלגתו של שותפו לשעבר ויו"ר חוסן לישראל בני גנץ.

"החלטתי להישאר בכחול לבן במסגרת חוסן לישראל ולתת גיבוי מלא לראש המפלגה, ח"כ בני גנץ, בממשלת האחדות שתוקם בקרוב", כתבה שטה. "גנץ הוא מנהיג ששם את ישראל לפני הכל וזו לא סיסמא אלא עובדה".

"אני מאמינה שבעת המורכבת הזו הן בשל משבר הקורונה, הפלונטר הפוליטי והשסעים החברתיים, האינטרס הציבורי הוא ממשלת אחדות שתתפקד בצורה מיטבית מול האתגרים העומדים לפנינו למען ישראל. חונכתי על ערבות הדדית ואחדות העם ואני בוחרת בדרך הזו מתוך הבנה שאנחנו חייבים ללכד ולאחד את החברה הישראלית בעת הקשה הזו.

"בהזדמנות זו אני רוצה להודות לח"כ יאיר לפיד מעומק הלב על שנים של חברות ועשייה משותפת ולכל חברי הכנסת של יש עתיד, לפעילי המפלגה ולכל האנשים המדהימים שפגשתי לאורך השנים. לא אסתיר, לא קל להיפרד מהמסגרת הפוליטית הראשונה שלי, שהיתה לי בית פוליטי אך בניגוד להחלטה שנלקחה ביש עתיד שלא להיכנס לממשלת אחדות כעת, אני סברתי אחרת ועל כן בשעת מבחן זו אני בוחרת לתת אמון וחיזוק למהלך זה.

שטה הוסיפה כי, "אני סומכת על הרמטכ"ל וח"כ בני גנץ שבאמת עבורו ישראל לפני הכל, ואהיה לו לעזר כשליחה ונבחרת ציבור. אני תקווה שעוד היום נצא לתקופה פוליטית חדשה, תקופה של אחדות, שבה נתמודד יחד עם האתגרים שלפנינו. כולי תפילה שב"ה נצליח יחד להתגבר במהירות על משבר הקורונה והשלכותיו ונדע בשורות טובות בכל התחומים".

גורמים ביש עתיד אמרו על עזיבתה של תמנו שטה כי "זה מפתיע ומאכזב. פנינה אפילו לא דיברה עם כל האנשים שעבדו איתה כל השנים. אבל אנחנו ממשיכים הלאה לא באנו לפוליטיקה בשביל כיסאות. באנו למען אזרחי ישראל".

יאיר לפיד בני גנץ פנינה תמנו שטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד